De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Hallo, Dit is juist we hebben ze in de kleuren ROOD GEEL GROEN BLAUW en WIT
Ze zijn er in de maten 10 en 30 cm lang, en kosten incl trafo
10 cm Hfl 25,00 en 30 cm Hfl 29,95.
De verzendkosten zijn Hfl 10,00.
De betaling geschied achteraf doormiddel van overmaking op bank of giro rekening
waarvan wij er een formuliertje bij doen.
Groeten
Ben Schepers
Stuut en Bruin.
en binnen 1 dag (wat zeg ik? 16 uur) had ik dat ding binnen. Leuke dingen die CCFL lampies
laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs
Dat maak je ook niet vaak mee met een winkel. Ik moet dacht ik altijd vooruit betalen.De betaling geschied achteraf doormiddel van overmaking op bank of giro rekening
Y'24
Verwijderd
Misschien een stomme vraag maar wat zijn CCFL lampies? Is dat gewoon een andere naam voor zo''n neon lampie of is dat weer een ander soort licht? En is neon mooier dan blacklight?Leuke dingen die CCFL lampies
edit: kode? wtf is kode
Een cliche is ooit origineel begonnen
Cold Cathode Fluorisent LightOp vrijdag 13 april 2001 12:51 schreef Hitpoint het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag maar wat zijn CCFL lampies? Is dat gewoon een andere naam voor zo''n neon lampie of is dat weer een ander soort licht? En is neon mooier dan blacklight?
Hele smalle buisjes die behoorlijk fel oplichten en erg weinig warmte leveren.
Stuut en bruin heeft die dingen overigens niet op de website staan, je moet ze gewoon ervoor mailen. Perfecte service
Verwijderd
Verwijderd
ik had na een klein uurtje al weer bericht terug en ze zouden hem nu al opsturen.
met een beetje geluk ik ik hem zo binnen.
dan nog snel een raampje in de zijkant en bovenkant en klaar is kees
Zoek es wat verder dan je neus lang es man.Op vrijdag 13 april 2001 15:49 schreef Celeron_clocker het volgende:
Heb iemand het email adres van hun?
Thx
Greetz
Misschien moet je op de site kjken?
Verwijderd
MMM BLAAT AAP DAT JE BENTOp vrijdag 13 april 2001 19:29 schreef SuB het volgende:
ik woon lekker vlak bij stuut en bruin. lekker puh
ik bedoel natuurlijk mazzelaar
trouwens misschien een newbie vraagje!!!!
waat sluit je die CCFL trafo op aan?
of je voeding???????
Verwijderd
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Audi A8 W12 6.0
ik denk dat ze door ons tweakerz niet meer failliet gaan komende tijd
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
mwoh van die 30 piek per lampie zullen ze echt niet rijk worden hoorOp vrijdag 13 april 2001 23:45 schreef ReseTTim het volgende:
ik denk dat stuut en bruin denkt GoH wat leuk die dingen gaan als warme broodjes over de toonbank :P:P.
ik denk dat ze door ons tweakerz niet meer failliet gaan komende tijd.
Exposure.
You're so fucking special. I wish I was special.
Verwijderd
Ze zullen niet rijk worden maar ze verkopen er zoveel dat er wel vette winst opgemaakt wordtmwoh van die 30 piek per lampie zullen ze echt niet rijk worden hoor
Exposure.
Ik heb er nu ook al 2 besteld... Nu dat raampje in mijn cassie maken
Is dit verschil te zien. Als dit maar minimaal is dan weet ik wel wat ik moet kiezen. Want het geld groeit mij niet op de rug
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
ik denk dat het verscil is dat die van oc shop op 3 watt draait, en die van stuut 12 denk ik hoorOp zaterdag 14 april 2001 11:19 schreef jbcyber het volgende:
Nu snap ik 1 ding niet wat is het verschil tussen die CCFL lampjes die ze bij stuut en bruin verkopen vooren de neon lampen van 117 gulden die ze nu bij de oc-shop verkopen
.
Is dit verschil te zien. Als dit maar minimaal is dan weet ik wel wat ik moet kiezen. Want het geld groeit mij niet op de rug
is maar een greep in de lucht
Audi A8 W12 6.0
Nee ze blijven koel!Op zaterdag 14 april 2001 12:55 schreef Celeron_clocker het volgende:
Wordt zoon CCFL lampje warm? Of blijft het net zoals neon gewoon op kamertemp?
Greetz
stel je hebt hem een aantal uren aan gehad.Op zaterdag 14 april 2001 13:07 schreef TP70 aka Georgio het volgende:
[..]
Nee ze blijven koel!
kan je hem dan vastpakken met je hand?
en trekt je voeding het als je hem aan zet terwijl je pc al opgestart is?
Op vrijdag 13 april 2001 20:48 schreef -=!ME!=- het volgende:
kunnen er meerdere lampies op één trafo, of MOET ik voor ELK lampie een trafo hebben¿
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
zo kan iedereen wel HlpDsk na gaan doenOp zaterdag 14 april 2001 13:47 schreef -=!ME!=- het volgende:
[..]
Audi A8 W12 6.0
-joh, je kan hem aflikken met je tong, die dingen heten niet voor niets Cold Cathode Fluorisent LightsOp zaterdag 14 april 2001 13:13 schreef HermeS het volgende:
[..]
stel je hebt hem een aantal uren aan gehad.
kan je hem dan vastpakken met je hand?
en trekt je voeding het als je hem aan zet terwijl je pc al opgestart is?
-ja hoor
Dat staat ook niet op de website:?Op woensdag 18 april 2001 23:11 schreef TP70 aka Georgio het volgende:
Het adres is sales@stuutenbruin.com
Ik kon dat oude topic ook niet zo gauw terugvinden, daarom zet ik het er nog maar ff op.
Nu ook zonder stropdas
Verwijderd
Ik had ze afgelopen zaterdag besteld. :P:P:P:P:P:P
nog niet binne?Op donderdag 19 april 2001 08:54 schreef Hitpoint het volgende:
Ik hoop dat ik mijn lampies vandaag krijg
Ik had ze afgelopen zaterdag besteld. :P:P:P:P:P:P
Bij mij duurde het nog geen dag!
Verwijderd
Is het ook mogelijk om er een schakelaar tussen te zetten.
Is dit schema ok?
Hoe bedoel je chaotisch?!?! Ik zal ff iets quoten van mijn bezoek aan het magazijn:stuut en bruin is een chaotische winkel blijkbaar voeren ze dat door in de website
Lekker hoor, ff een behuizing op een wankele trap op 2 meter hoogte uitzoeken!Kijk uit dat je niet tegen die plank aanloopt; dat is het centrale steunpunt van die al die kasten boven je hoofd!
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Ienad een goed idee post it.
Verwijderd
Makkelijker kan het niet
Verwijderd
En hoe bestel ik ze gewoon een mailtje Sturen met erin: Ik wil een CCFL Bestellen?
Graag Meer Info:):):)
CCFL
1. Krijg je er een voeding bij? (stond in ouwe topic)
2. Kan je er dan 2 aansluiten op die voeding?
of moet je 2 van die voedingen hebben..?
3. of krijg je gewoon zo''n buisje en kan je die direct op je pc voeding aansluiten....