met papier mache kun je alles maken!!
Hij werkt nu alleen door te copy/pasten...
Tevens vraag ik me af of deze LCD''s er net zo "fancy" uit zien als die van bijvoorbeeld www.crystalfontz.com...blijf toch altijd moeilijk beoordelen van zo''n lullig plaatje.
Verwijderd
Die Cfontz dingen zijn veeeel duurderOp vrijdag 13 april 2001 10:09 schreef iFc-Freaky het volgende:
Lmd van niet. Ik had ook zo''n Cfontz en die roelen echt hard. Maat van me hebt ook zo''n conrad geval, maar dan voor 4 regels en tjah, ding word keiheet is nie normaal.
met papier mache kun je alles maken!!
ik heb een dell computer geen bay''s meer over alleen 1 diskette drive bay maar ik kan wel zo''n lcd in bouwen maar weten jullie waar ik hem het best kan kopen
(ik heb eeb pentium 733 (370))
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
http://gathering.tweakers.net/forum/findOp vrijdag 13 april 2001 18:08 schreef crk_predator het volgende:
hallo
ik heb een dell computer geen bay''s meer over alleen 1 diskette drive bay maar ik kan wel zo''n lcd in bouwen maar weten jullie waar ik hem het best kan kopen
(ik heb eeb pentium 733 (370))
Verwijderd
Dan doe je iets fout, ding mag hoogstens handwarm wordenOp vrijdag 13 april 2001 10:09 schreef iFc-Freaky het volgende:
Lmd van niet. Ik had ook zo''n Cfontz en die roelen echt hard. Maat van me hebt ook zo''n conrad geval, maar dan voor 4 regels en tjah, ding word keiheet is nie normaal.
Verwijderd
Hoogstens jah... Er komt nauwelijks warmte vrij bij de reactie die er in het LCD plaats vindt... na lang gebruik.. dan zou ie eventueel paar graden hoger zijn, maar als hij heet wordt.. dan doe je idd iets foutOp vrijdag 13 april 2001 18:37 schreef Arendje het volgende:
[..]
Dan doe je iets fout, ding mag hoogstens handwarm worden
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Wat dacht je van de backlight. Die geeft ook de nodige warmte af als het van het verkeerde type (=gewoon lampje, geen LED''s) is.Op vrijdag 13 april 2001 18:37 schreef Arendje het volgende:
[..]
Dan doe je iets fout, ding mag hoogstens handwarm worden
Maar even on-topic :
conrad heeft verschillende type LCD''s.
De meeste zijn gewoon standaard LCDschermpjes met een (Hitachi?) controller die je aan de printerpoort kan hangen.(zie andere topic in de index)
Ze hebben er ook een paar die je aan de seriele poort kan hangen maar die zijn erg prijzig.
Verwijderd
Aha.. jah, daar had ik nog niet bij nagedachtOp vrijdag 13 april 2001 23:59 schreef 777bas777 het volgende:
[..]
Wat dacht je van de backlight. Die geeft ook de nodige warmte af als het van het verkeerde type (=gewoon lampje, geen LED''s) is.
Verwijderd
We hadden het over een conrad display dat heet werd tochOp zaterdag 14 april 2001 23:37 schreef Neonlampje het volgende:
[..]
Aha.. jah, daar had ik nog niet bij nagedacht
en die volgens mij wel LED blacklight!