[BC3] Duron wil niet op juiste mhz draaien!!!

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Het is de eerste keer dat ik probeer te ocen en nu met een slechte ervaring!! :(

Mijn Duron 800mhz, met Msi K7T Pro-A wil als ik mijn multiplier niet op de juist mhz draaien, (vb. ter verduidelijking: fsb staat op 100, multiplier op x9 : het gegeven mhz 500mhz)
Heel zelden wil mijn duron er toch eens de juiste mhz uithalen, en dit blijft dan zo!!, maar zou er graag het max uithalen.

Heb al verschillende keren met potlood op de L1 poorten gezeten, en steeds uitgegumd.

Wat kan mijn probleem zijn??

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:39
Probeer opnieuw te kleuren.
Zorg ervoor dat je mooie rechte lijntjes maakt en dat de streepjes elkaar niet raken.
Dan moet het wel goed gaan, succes.

• BC3 Victim
Voor de zoveelste keer gebruik Conducting silver bij het inkleuren

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:25
Heb ik ook gehad.

Bij mij heb ik stees het voltage op 1,80 gezet en dan deed ie het af en toe (1x vd 2x) goed. Resetten na de start helpt sowieso -> doet ie het altijd goed.

Verder: ff een paar dagen w88, daarna pakt ie hem altijd goed en kan je weer wat hoger (wel weer dezelfde probs, alleen nu veel korter)

Mijn Duron 700 loopt nu heerlijk te grazen op 933 MHZ (7*133) en heeft _nergens_ meer last van...

• BC3 Victim
Op vrijdag 13 april 2001 09:40 schreef StanleyBobly het volgende:
Voor de zoveelste keer gebruik Conducting silver bij het inkleuren
StanleyBobly, jij hebt conductingsilver gebruikt maar waarom is uwen proc maar 100mhz geoct?? >:)