Toon posts:

[BC3] CaseMod Televisie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie iedereen hier altijd met van die vette Casemod''s (bv de Koffer Mod).

En nou bedacht ik me, zou je niet een PC in een TV kunnen bouwen, er zit namelijk vaak lege ruimte in TV''s.

Dit bied volgens mij leuke opties, DVD speler, Playstation, N64, P2, Nes, SuperNes. En alle andere emulators. Volgens mij moet dit met een TV-out gewoon te realiseren zijn. Heb je toch een leuke gamestation!

BTW Het is gewoon een idee, weet nog niet of ik tijd en of geld heb om het te realiseren.

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-08 01:50
En de tv moet dan ook nog werken? Als je hem dan werkend wil krijgen zul je de nodige magnetiche velden moeten afschermen.

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Je zou zo''n tv-met-videorecorder als basis kunnen gebruiken. Video eruit, pc erin, heb je gelijk een leuke plek voor je LCD display :) (+ is al magn. afgesch.)

Of je koopt zo''n flatpanel waar de PC ingebouwd zit en monteerd een TV-kaart, kan natuurlijk ook..

Wel goed opletten met TV''s trouwens, ze kunnen behoorlijk rake klappen stroom uitdelen, ook als ze uitgeplugged zijn..

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Is ook lekker te tillen zo''n TV.

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Op gameparty.net geloof ik zag je een kerel met een plastic doos en een TFT eraan vastgemaakt.

Lekker licht :)

• Snurp
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-03-2025

Snurp

aka NICO

''t is wel te doen. Heb geprobeert om een pc in te bouwen in een 17"monitor. Maar inderdaad het ding is lomp moeilijk te tillen, en je kunt er moeilijk bij. Dus heb ik em er maar weer uit gehaald.
qua magnetishe velden, inpakken in een soort hard allumillium folie.

Veni,Vidi, Et carpe ceruesi. (Ik kwam, zag en pakt een biertje) nDus

Pagina: 1