Hallo,
Ik heb hier nog een P II 350Mhz staan hij loopt nu 100x3.5 de volt core is 2.02v volgens mij heel erg hoog maarjah dit kan je niet wijzigen ik heb toendertijd mijn pc bij vobis gekocht een ramp eigenlijk maar dat ding heeft het toch altijd goed gedaan maar nu zou ik hem tog eens op 450 willen laten lopen maar ik zou niet weten hoe ik die multiplie op 4.5 zou moeten zetten
het kan niet in de bios (nog verouderde bios is het) ik wil het wel upgrade maar ik zou ook niet weten hoe ik heb niet zoveel verstand op het gebied bios maar ik weet wel dat je in me bios niks kan wijzigen van volt core of busclock of multiplie weet iemand anders wel hoe of heeft het zelfde probleem
TELL ME PLZ, THaTs aLL I WaNNa KNoW!
Ik heb hier nog een P II 350Mhz staan hij loopt nu 100x3.5 de volt core is 2.02v volgens mij heel erg hoog maarjah dit kan je niet wijzigen ik heb toendertijd mijn pc bij vobis gekocht een ramp eigenlijk maar dat ding heeft het toch altijd goed gedaan maar nu zou ik hem tog eens op 450 willen laten lopen maar ik zou niet weten hoe ik die multiplie op 4.5 zou moeten zetten
TELL ME PLZ, THaTs aLL I WaNNa KNoW!