The mystery of life isn't a problem to solve, but a reality to experience. A process that cannot be understood by stopping it. We must move with the flow of the process. We must join it. We must flow with it. - Jamis
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
ik heb zelf een Ferm en die doetet ook best (voor 60 piek)
Verwijderd
maar jou plaatsje ken ik niet
uhm... voor een leuk prijsje kun je ''m wel lenen
The mystery of life isn't a problem to solve, but a reality to experience. A process that cannot be understood by stopping it. We must move with the flow of the process. We must join it. We must flow with it. - Jamis
Waarschijnlijk een kloonOp donderdag 12 april 2001 19:34 schreef Red_Cell het volgende:
90,- hmmm, das goedkoper dan die 250,- die ik eerst las en hoorde...
Ik daag je uit om met een decoupeerzaag mooie 8 cm blowholes te maken.Op donderdag 12 april 2001 19:38 schreef iFc-Freaky het volgende:
Ik zweer bij een goede decoupeerzaag
Veel Suck6
vandaag nog gedaanOp vrijdag 13 april 2001 01:15 schreef Orbit het volgende:
[..]
Ik daag je uit om met een decoupeerzaag mooie 8 cm blowholes te maken.
Veel Suck6
mooi, ach...
laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs
Verwijderd
Als ik er ook een vijl bij mag gebruiken ga ik de uitdaging aan. Kratje bier?Ik daag je uit om met een decoupeerzaag mooie 8 cm blowholes te maken
Als ik jullie was zou ik maar ff naar een Proxxon zoeken.
Ik heb zelf een Dremel gekregen van m''n pa omdat m''n broer ''m niet meer wou uitlenen
Proxxon heeft ook zeer veel hulpstukken, en je kan zelf het 1 e.a. aan tools op je dremel zetten (polijstschijfjes bijv.)
Bij de Praxis heb ik ze gezien, en bij de grotere warenhuizen (geen Bijenkorf of V&D).