[BC3] Dremel nodig.

Pagina: 1
Acties:

• Red Cell
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Ik wil onderhand gaan beginnen met casemods maar ik heb 1 probleem. Ik heb geen dremel. En de verhalen te lezen is een dremel toch wel noodzakelijk om het netjes te doen. Is er mischien iemand in de buurt van anna paulowna (Noord-Holland Noord.) van wie ik zo''n ding kan lenen?

The mystery of life isn't a problem to solve, but a reality to experience. A process that cannot be understood by stopping it. We must move with the flow of the process. We must join it. We must flow with it. - Jamis

Verwijderd

Met een decoupeerzaag met ijzerzaagje kom je ook een heel eind hoor.

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
er is en keer een "dremeluitleen database" topic gewwest, daar hebben zich een heel aantal opgegeven, weet niet of er ook een database van hebben gemaakt, maar iig kun je dat ff zoeken en kijuken wie er allemaal gepost hebben

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• Boeie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-04 10:49
koop dan ff bij de gamma oid ff zo''n namaak dremel, kost bijna nix en je hebt er veel aan. kan er veel dingen mee doen.

ik heb zelf een Ferm en die doetet ook best (voor 60 piek)

Verwijderd

ik woon in Boekel ook in Noord Brabant...
maar jou plaatsje ken ik niet

uhm... voor een leuk prijsje kun je ''m wel lenen ;)

Verwijderd

zag net bij gamma dremel set voor 90,- dus misschien ook optie

• Red Cell
  • Nu online
90,- hmmm, das goedkoper dan die 250,- die ik eerst las en hoorde...

The mystery of life isn't a problem to solve, but a reality to experience. A process that cannot be understood by stopping it. We must move with the flow of the process. We must join it. We must flow with it. - Jamis

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op donderdag 12 april 2001 19:34 schreef Red_Cell het volgende:
90,- hmmm, das goedkoper dan die 250,- die ik eerst las en hoorde...
Waarschijnlijk een kloon

Verwijderd

Ik zweer bij een goede decoupeerzaag :P

• Orbit
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-07 10:26
Op donderdag 12 april 2001 19:38 schreef iFc-Freaky het volgende:
Ik zweer bij een goede decoupeerzaag :P
Ik daag je uit om met een decoupeerzaag mooie 8 cm blowholes te maken.

Veel Suck6

• schizofreen
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 13:45

schizofreen

ik & jij

Op vrijdag 13 april 2001 01:15 schreef Orbit het volgende:

[..]

Ik daag je uit om met een decoupeerzaag mooie 8 cm blowholes te maken.

Veel Suck6
vandaag nog gedaan
mooi, ach... :'(

laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs

Verwijderd

Ik daag je uit om met een decoupeerzaag mooie 8 cm blowholes te maken
Als ik er ook een vijl bij mag gebruiken ga ik de uitdaging aan. Kratje bier? :)

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Proxxon is een concurrent, en nog een goeie ook!

Als ik jullie was zou ik maar ff naar een Proxxon zoeken.

Ik heb zelf een Dremel gekregen van m''n pa omdat m''n broer ''m niet meer wou uitlenen :)

Proxxon heeft ook zeer veel hulpstukken, en je kan zelf het 1 e.a. aan tools op je dremel zetten (polijstschijfjes bijv.)

Bij de Praxis heb ik ze gezien, en bij de grotere warenhuizen (geen Bijenkorf of V&D).

• Red Cell
  • Nu online
Nou mensen ik ben net na m''n werk langs de gamma en praxis geweest en het goedkoopste wat ze hadden was een praxis cloon van 105,- gulden. Is er nou niemand hier in de buurt waarvan ik hem kan lenen? :?

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:15
de borent al eens geprobeerd?

• Red Cell
  • Nu online
Iemand probeert mij momenteel via icq te bereiken...Ene jos. Probeer eens normaal icq berichtje..anders kan ik niet reageren.

Pagina: 1