[BC3] welk hulpstuk dremel voor case zagen?

Pagina: 1
Acties:
  • 131 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

Topicstarter
Ik wil een redelijk rond figuur uit een oude systeemkast zagen, maar welk hulpstuk moet je daar voor gebruiken? er zitten best spitse punten in het figuur.

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
als het echt rond moet zijn, gatenzaag, anders met de decoepeerzaag, en die kleine dingetjes met de dremel..

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• Boogie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-04 04:51
IK ben misschien dom, maar je hebt zelf in dit topic gereageerd, en daar staat ook al boven jouw post het antwoord op jouw vraag. Last van ouderdomsverschijnselen?

Verwijderd

Inderdaad, een decopeerzaag werkt goed als je snel wilt werken, maar ik geloof dat je voor een Dremel van die dure diamantzaagjes nodig hebt, wil je een beetje fatsoenlijk tekeer kunnen gaan. Correct me if i''m wrong.

edit:
tiepvautje

• Boogie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-04 04:51
''t is heel makkelijk, eerst gebruik je de search, dan ontdek je de wondere wereld van de glasvezelversterkte slijpschijfjes, dan ga je naar je lokale DIY store, en koop je die dingen. (als IK mij niet vergis iets van fl 25,= per setje van 6).

Daarna pak je weer de search erbij, en zoek je naar topics zoals "hoe maak ik mooie ronde gaten met mijn dremel" daarna wijs genoeg geworden, ga je het zelf proberen.

Verwijderd

Vervroegde dementie >:)

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08-2025
koop gewoon een setje van die dunne schijfjes en een setje dikke schijfjes, allebei van 18 piek per stuk ofzo

heb ik ook zo gedaan :)

Audi A8 W12 6.0

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

Topicstarter
IK ben misschien dom, maar je hebt zelf in dit topic gereageerd, en daar staat ook al boven jouw post het antwoord op jouw vraag. Last van ouderdomsverschijnselen?
Ik denk het wel ja, want ik wil juist weten WELK hulpstuk ik op die dremel moet zetten, niet dat ik een dremel nodig heb...

Als je voortaan even eerst leest voordat je gaat flamen.:o Ik weet niet ofdat iemand hier uberhaupt wel es zo''n hulpstuk heeft proberen te kopen, maar er zijn er ONTZETTEND veel, ik wil dus weten welk nummer/naam o.i.d ik nodig heb... Voor iedereen die wel serieus wil posten: Bedankt :)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• Orbit
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-07 10:26
http://users.pandora.be/vanbelle/casemod/

en naar onder scrollen, daar staat een linkje naar :

http://users.pandora.be/vanbelle/casemod/casemod.html

Waar ik heb neergezet hoe je het best met de dremel werkt.

Veel suck6
Pagina: 1