De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
PII is moeilijk over te klokken. Alleen via fsb, dus het programmatje Soft-fsb (www.octools.com) is dus handig. Hoop wel dat er een temp-controle bij jou gedaan kan worden: ligt aan moederbord. Succes!
Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
P2 is meestal zonder problemen 1 stapje over te klokken (112 FSB ipv 100 of 75 ipv 66)
Opblazen? In theorie kan het maar voordat je proc echt fysiek beschadigd is het ding allang gecrashed en heb je hem dus teruggezet naar een lagere snelheid.
Opblazen? In theorie kan het maar voordat je proc echt fysiek beschadigd is het ding allang gecrashed en heb je hem dus teruggezet naar een lagere snelheid.
thanx, kan ik toch met een gerust hart over gaan clocken..
Heb alleen nog een probleem een goede cooler vinden iemand suggesties:9~
Heb alleen nog een probleem een goede cooler vinden iemand suggesties:9~
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik heb een PII 350 op 392 draaien... Gewoon met de FSB.
Intentionally left blank.
FSB kan ook, maar of je die 42 Mhz nou echt merkt. Dat vond ik niet bij m''n Pii350
ik merk er toch wel wat van met m''n pII 350 @ 392. spellen lopen echt merkbaar vloeiender
De pc van mijn ouders (PII-300) heeft een tijd op 450 MHz gelopen (nee, geen celly, hij loopt weer op 300 omdat ik nu een eigen pc heb (en alle fans nodig had)). Was omdattie op een PcChips
mobo zit, kon alleen maar 66 en 100 MHz FSB aan...
Met standaard koeler en een stel extra fans in de kast.
Met standaard koeler en een stel extra fans in de kast.
PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter
Wipe-out: Krijg jij glasvezel als internet-verbinding!!??
kabelinternet gaat volgens mij via glasvezel, dus jaOp vrijdag 13 april 2001 12:12 schreef toastingnow het volgende:
Wipe-out: Krijg jij glasvezel als internet-verbinding!!??
maar ''t schiet alleen niet zo hard op, dus zit ik hier nog met m''n 56k modempje
Pagina: 1