Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Verwijderd
Je hebt dus een A7V (jumpers toch?). Probeer het es in jumperfree mode. Misschien werkt het dan wel. en KT133 chipset is nou niet bepaald de stabielste chipset qua FSB overclocking. Probeer eerst es op 10*100 en kom dan nog es hier.
Abit KT7A, 700@5.5*150@1,75V, 512 Mb, TNT2 M64 32MB AGP, Terratec DMX x-fire1024, Iiyama VM 452
Verwijderd
ironie includedOp donderdag 12 april 2001 17:52 schreef bakboord1 het volgende:
Gefeliciteerd die 700@950 van mij haalt dat niet. Zelfs 997 met een 900. Wat een prestatie.
Nu maar hopen dat ik dit niet vaak hoef te doen: heb echt geen zin in
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Gelukkig zijn durons niet echt duur.
Als het een P4 was dan was ik van het dak af gesprongen.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Audi A8 W12 6.0
Ik gebruik het zelf ook
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen