Toon posts:

[BC3] Nog eens een dremel vraagje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoeveel van die kleine circelzaagjes met glazvezelversterking zijn er ongeveer nodig om 3 gaten voor plexiglas vensters in mijn case te zagen, ze zijn allemaal ongeveer 30x20 à 25 cm, kan iemand mij dit vertellen, dan weet ik hoeveel van die zaagjes ik moet gaan kopen. Danku bij voorbaat voor serieuze antwoorden.

p.s. Niet afkomen met search, die hebbek al geprobeerd.

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:23
Uhm.. ervan uitgaande dat je in metaal gaat zagen (en dat je niet plexiglas bedoelt) raad ik je aan om eerst gewoon met een decoupeerzaag en een heel fijn zaagje een gat te maken. Dit gat werk je dan af met je Dremel en een rond slijpschijfje.

Zo heb ik het gedaan, werkt goed. :)

Verwijderd

Topicstarter
ik denk niet dat ik een decoupeerzaag heb eigenlijk, en ik vind het nie de moeite om effe een decoupeerzaag gaan te kopen voor dit ene klusje, ik had gedacht het volledig met een dremel te doen :)

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-08 22:05

mvds

Totally awesome!

Op donderdag 12 april 2001 11:10 schreef PsYch0tIc het volgende:
ik denk niet dat ik een decoupeerzaag heb eigenlijk, en ik vind het nie de moeite om effe een decoupeerzaag gaan te kopen voor dit ene klusje, ik had gedacht het volledig met een dremel te doen :)
Even eentje huren. (zaag dus he)

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
wil perfect , heb het zelf met de PROXXON gedaan en ik had voor mijn raam 3 van die glasvezel versterkte nodig..

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/elmo/b7.jpg

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

Hf and keep us informed.

• Daan
Dremel moet ook wel lukken daar niet van maar is een stuk meer werk. Met een decoupeerzaag ga je er zo doorheen. Enige nadeel is dat er een kans is dat er krassen op je behuizing komen door het schuiven van de decoupeerzaag. Oplossing hiervoor is een stukje stof om de onderkant binden. :)

Verwijderd

Topicstarter
Owkeej :) tnx for the replies, ik ga toch voor de dremel oplossing :) ik heb nog 2 van die schijffies over van men ventilator in te brengen, dan ga ik er strax nog 5 bijhalen en dan in het weekend lekker mezelf ff amuzeren :o)

• Daan
Keep us posted idd.. :)
Ik ga morgen en zaterdag ook es ff flink aan het werk..
Can''t wait! :Y)
Pagina: 1