Toon posts:

[BC3] S3 Trio overklokken, hoe?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog een ouwe P120@133 met een 2MB S3 Trio kaartje staan, met }:O
Ik wilde dat S3 kaartje gaan overklokken, gewoon voor de gein, met beetje ruig koelertje :)

Nou schijnt dat kaartje overklokbaar te zijn met software, tenminste dat heb ik gelezen in de tip''s en trucs van Computer Totaal (1998 ofzo)
Volgen die tip moet het ergens op de Compuserve site staan (onder go werlt), maar die is al lang geupdate en het programma is niet meer terug te vinden :'(
Weet iemand of dat proggie nog te krijgen is, zo ja waar?

Ik heb al gekeken bij:
- Tweakfiles.net
- GoT
- De S3 site, maar dat is ook een ramp |:( (heet tegenwoordig SonicBleu?)
- Computertotaal.nl

nergens te vinden :'(

• Buck Danny
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Buck Danny

flying ace

zoek het progje Powerstrip

• Tekielja
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
nee powerstrip pakt die kaartjes ook niet, tenminste bij mijn ouwe 133 kan die alleen m''n voodoo 2 overklokken

Verwijderd

waarom zou je in hemelsnaam je 2mb video kaartje overklokken?????????

tis volkomen zinloos.

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:33
Op donderdag 12 april 2001 11:30 schreef Arne_F het volgende:
waarom zou je in hemelsnaam je 2mb video kaartje overklokken?????????

tis volkomen zinloos.
Ik wilde dat S3 kaartje gaan overklokken, gewoon voor de gein, met beetje ruig koelertje

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Je kan met powerstrip inderdaad proberen over te klokken want daar kan je meerdere videokaarten selecteren. (als je dus een voodoo hebt zal hij die pakken omdat die het snelste is). Kijk anders eens even op www.entechtaiwan.com (daar komt powerstrip vandaan)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

S3 overklocken?/ sjeezz..

Get a life man...

:+:+:+:+:+

• Elteor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-12-2021

Elteor

doet wat met computers ....

Ach, het voordeel is dat als je hem laat fikken heb je tenminste een goed excuus om een andere aan te schaffen!
Ik heb trouwens nog niet meegemaakt dat zo''n oud beessie overclocked is, als het lukt laat het dan even weten, lijkt me wel grappig :)

Distributed Computing - TEB - Elteor-statspage

Verwijderd

bij

www.fastgraphics.com heeft er weleens iets over gestaan.
Ik heb zelf toen nog een Cirrus Logic 4mb 3D ultra SLI overgeklokt.

• Mirage
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-03 09:04
ik had mijn vroegere diamond stealth 3d 2000 pro turbo overclokked van 75 naar 90mhz:D. met powerstrip 2.7 ofzo die vond hem gewoon. nu heb ik 3.0 maar of die hem ook vind ik weet het niet.maar 2.7 kan je ook nog downen op de website van hun. entechtaiwan ofzo(staat hierboven al vermeld).

https://www.afrikareisopmaat.nl

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:13
Fastgraphics is 1 grote fuckzooi geworden...

MCLK heet het progje:

http://buerger.metropolis.de/rlst/mclk093.exe

Speel er maar wat mee...
Jammergenoeg alleen maar geheugen overclocken, dus maak van die cooler maar memsinks
Pagina: 1