jaja ik ben och laat maar zitten
Kun je zo`n processor niet niet zo makkelijk unlocken als een amd?
En de volgende vraag die ik heb is: is een Via Cyrix III 700/100 processor net zo snel als een Intel Celeron 600 FCPGA ?
Cyrixsjes zijn dacht ik helemaal niet te unlocken.
Maar goed, ik ben niet zo thuis in Cyrix, gek he?
Verwijderd
En ja ik heb ervaring
Die ervaringen heb ik ook met een celeron.. dus dat maakt mij niks uit.Op donderdag 12 april 2001 09:34 schreef kosmonova het volgende:
Cyrixen zijn de meest vastlopende, niet goed werkende, incompatible, el cheapo en slechtste processoren die je kan krijgen
En ja ik heb ervaring
Op zich is de Celeron best een leuke processor.Op donderdag 12 april 2001 09:35 schreef de_rokende_computer het volgende:
[..]
Die ervaringen heb ik ook met een celeron.. dus dat maakt mij niks uit.
Het is geen AMD maar goed, wat wel hè?
cyrix zat dan ook eerst in de kookplaat branche
Je kunt ze dan ook alleen gebruiken om een eitje op te bakken
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Misschien 50 mhz met goede koeling oid.
maar ze zijn dus ook locked, ga es kloten met de fsb zou ik zeggen.
ik was best tevreden met mun Cyrix M2 200 (zo heette die toch ?Op donderdag 12 april 2001 09:34 schreef kosmonova het volgende:
Cyrixen zijn de meest vastlopende, niet goed werkende, incompatible, el cheapo en slechtste processoren die je kan krijgen
En ja ik heb ervaring
Zouden er veel mensen zijn die op dit forum komen en ook weten dat ze een cyrix III hebben?Op donderdag 12 april 2001 12:59 schreef de_rokende_computer het volgende:
iemand anders die mischien een cyrix 3 heeft?
mijn cyrix 2 333 deed het eerder wel goedOp donderdag 12 april 2001 09:34 schreef kosmonova het volgende:
En ja ik heb ervaring
draait nu als server. en is wel 33 mhz overgeclockt!
-
Die Cyrix III gevallen zijn inderdaad gelocked maar prima over te klokken.
De 500 en 533 MHz modellen kunnen zelfs zonder fan werken, een flinke heatsink is genoeg.
Floris heeft in z''n internet-sharing geval een Cyrix III 500 @ 667, en het ding wordt dan 24 graden ofzo
Hoezo niet over te klokken? Het zal me overigens niet verbazen dat de 700 MHz exemplaren minder ver komen.
Ding is overigens ook superstabiel.
Verwijderd
En ik heb een jaar lang met een M2 @250 mhz gewerkt en dat ding crashte nooit en werkte perfect, is alleen langzamer dan amd/intels met de zelfde snelheid, maar ze zijn wel lekker goedkoop.
Kijk dit zijn reacties waar ik wat aan hebOp donderdag 12 april 2001 13:42 schreef Daniel Kegel het volgende:
Ik zie hier veel bullshit
Die Cyrix III gevallen zijn inderdaad gelocked maar prima over te klokken.
De 500 en 533 MHz modellen kunnen zelfs zonder fan werken, een flinke heatsink is genoeg.
Floris heeft in z''n internet-sharing geval een Cyrix III 500 @ 667, en het ding wordt dan 24 graden ofzo
Hoezo niet over te klokken? Het zal me overigens niet verbazen dat de 700 MHz exemplaren minder ver komen.
Ding is overigens ook superstabiel.
Ik ben nou nog geintereseerd waarmee ik een cyrix 3 600 / 650 mee kan vergelijken.
Iedereen bedankt
ga zo door
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen