[BC3] pentium 667 maximaal 750mhz???

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ok dit overclocken is nieuw voor mij maar ik heb op dit moment mijn p667 coppermine draaien op 750 mhz door de fsb op 150 mhz (mijn 256mb 133 mhz geheugen heeft hier geen moeite mee) te draaien de multiplier staat op 5, deze kan ik niet veranderen omdat dit dus een intel is ik heb mijn hercules geforce 2 mx al overclocked naar 200 mhz is dit alles wat ik kan doen of is er nog meer???

tell me please

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Heb je al een hogere fsb geprobeerd! :?

Je zegt nl niet of hij dan crashed of instabiel wordt. Misschien moet je betere koeling aanschaffen en het voltage van je cpu verhogen. :)

Veel suc6!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
de fsb is niet hoger te krijgen op mijn cheap ass soltek maainboard... dus is het verhaal afgelopen voor mij?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Dan houd het idd op ja.... :'(