laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs
Misschien 2 ledjes bij die lamp? aan (groen) en uit (rood)
heb ik zelf ook
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Verwijderd
wel op de plus aansluiting van de led`s letten.
kleurkode van de weerstanden kan ik niet lezen , maar dat zal wel goed zijn als deze in de buurt van 820 Ohm ligt
En maakt het uit aan welke pool van de led je de weesratnd plaatst?
Verwijderd
Om eventueel helderheids problemen van het fan-ledje te voorkomen kun je eventueel een dubbelpolige schakelaar nemen en dan met de tweede schakelaar het ledje schakelen.
©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
nee, kneusje, das voor de sier!Op woensdag 11 april 2001 23:52 schreef kneusje het volgende:
geeft jou lamp dan zo weinig licht dat je een lamp nodig hebt om te zien of deze aan of uit is
[topic=127680]
of dit:
[topic=126444]
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Verwijderd

deze lijkt nog het meest op jou schakeling.
dus kiezen tussen 5V en 12V.
weerstanden 250 Ohm voor 20mA door leds
schakelaar mag dan geen uitstand hebben
Die heb ik er net bij gezet jaOp donderdag 12 april 2001 00:03 schreef kneusje het volgende:
[afbeelding]
dus kiezen tussen 5V en 12V
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
oh, nou weet ik het weer! jij was ook in die discussie betrokken waarbij we die electronica ''expert'' moesten overtuigen van de goeie werkingOp donderdag 12 april 2001 00:07 schreef kneusje het volgende:
ik weet het , die is tenminste duidelijk
maar ik wil ook graag de keuze "uit" hebben, vandaar mijn schakelingOp donderdag 12 april 2001 00:03 schreef kneusje het volgende:
[afbeelding]
dus kiezen tussen 5V en 12V.