Verwijderd
Ziet hij dat er grote plaatjes aankomen met casema.
Stopt hij zelf al.
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
me modem raakt over verhit
Maar ŽHet ziet er wel stoer uit en het lijkt me extreem handig voor lan''s
zit er ook een toetsenbord in gebouwd?
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Verwijderd
als je zin heb, kan je hier ook nog een projektje starten.
dan mag je mij case modden.
( anders begin ik er zelf wel aan over 2 weken, dan meer tijd );)
Verwijderd
moet er wel een nic inzitten... als je goed kijkt... zit ie er nie in...Op woensdag 11 april 2001 23:12 schreef Geckoo het volgende:
Maar ŽHet ziet er wel stoer uit en het lijkt me extreem handig voor lan''s
maar wel een vet coole koffer/case heb je !!!
Ik heb het opgegeven om nog correct Nederlands te blijven typen. 22.10.02
Verwijderd
Btw, strakke Case
TOP voor de rest
Bla, bla, bla, komkommer is geen sla.
en de spiraal is een aluminium auto-verwarmingsslang. Te koop in elke auto shop.
Ben nu bezig met een neon tube erin te frotten en een contact schakelaar met sleutel als power knop
klopt... ik spoor niet.... lalalalalala
iidOp woensdag 11 april 2001 23:09 schreef MrK het volgende:
Jij spoort niet.
Echt stoer zoiets, heb er zelf geen geld voor over maar lijkt me leuk om te doen, en zelfs een beetje handig misschien
And now the most interresting part of deze grot
ik vind het erg gaaf. Maar kun je eens even uitleggen hoe het precies in elkaar zit ?
Geen inspiratie
Leuk idee zo. Alleen jammer van die brakke golden orb koeler !
Maar ik zie je wel in Heerlen zaterdag. (VSL)
Groeten
You know who.
MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB
Mijn ouwe kast verveelde me....
Tjonge Tjonge heb je nix beters te doen.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Ik denk dat ik mijn oude p200 ook maar in een koffer ga bouwen..
Je bent gewoon cool bezigOp donderdag 12 april 2001 21:09 schreef Spanky het volgende:
de koffer is ultra-light, allemaal aluminium. Afwerking word aan gewerkt nog, konniet wachtenmet fotoos, sorry.
en de spiraal is een aluminium auto-verwarmingsslang. Te koop in elke auto shop.
Ben nu bezig met een neon tube erin te frotten en een contact schakelaar met sleutel als power knop))
klopt... ik spoor niet.... lalalalalala
Ik wil dat wel eens zien met Neon.
BDW ik krijg wat vage standaard plaatjes te zien onderaan de page.
Ik heb helaas een bloedhekel aan knutselen en ik verneuk altijs alles wat ik zelf bouw anders had ik er ook eentje gemaakt voor mn ouwe P1.
Je moet gewoon het idee opsturen naar een of andere maffe copmputerleverancier, valt misschien nog wat geld mee te verdienen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
is een ipanel, werkt voor zover ik weet enkel met asus mb''sOp vrijdag 13 april 2001 00:27 schreef _stef_ het volgende:
he wat voor asus ding is dat boven op de koffer wil ik ook
Audi A8 W12 6.0
Geeft nieuwe dimensie aan draagbare computers
dat zal wel heel vet zijnOp vrijdag 13 april 2001 00:43 schreef valkenier het volgende:
En die onderste plaatjes??? Gaat-ie daarmee naar toe?
<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)
MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB
voor degenen die nog meer kastjes wil bewonderen.
Ik kan t niet beter!
Martijn: ik heb stukken uit oude PCs gezaagd om een werbaar platform voor het Mobo te maken, tevens de achterkant dus.
Georgio:
Die "vage" plaatjes kreeg ik standaard van die 50 megs free site... niet van mij dus.
En diegene die t laden lang vinden, JAMMER DAN. Fotoos verkleinen naar 640x 480, dat deden we 4 jaar geleden, its fucking 2001 now. Get a decent connection!
Voor diegene die nóg meer willen zien, ik heb de neon erin en fotoos 5 t/m 8 staan nu ook op http://rag.5u.com/photo.html
( PS, op die HOMEPAGE, zie je mijzelf....)
Happy Modding !
[FLAME MODE]>:)En diegene die t laden lang vinden, JAMMER DAN. Fotoos verkleinen naar 640x 480, dat deden we 4 jaar geleden, its fucking 2001 now. Get a decent connection!
En jij denkt dat diegene die hier met modem/isdn zitten dat vrijwillig doen?
Zet je hersens eens aan.......... en denk na !!!
[/FLAME MODE]
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -
je kijkt niet goed.. NATUURLIJK ZIT ER EEN NIC IN.. anders kan onze frenkie toch niet fraggen (duh)Op woensdag 11 april 2001 23:23 schreef matty het volgende:
[..]
moet er wel een nic inzitten... als je goed kijkt... zit ie er nie in...
maar wel een vet coole koffer/case heb je !!!
link naast de videokaart zit ie.. zo''n klein gaatje.. voor je CAT5 UTP connexx
Wel kewl gedaan trouwens!
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
---
schijnbaar werken die van jou ook niet...
DURON ? WOEHAHAHAHAHA!!!!!
Hoor hem nou eens een grote bek op zetten...Op zondag 15 april 2001 13:34 schreef Spanky het volgende:
-> d-Frag ; Zet je hersens eens aan ...... en denk na !!!______Duron 800@1000
---
schijnbaar werken die van jou ook niet...
DURON ? WOEHAHAHAHAHA!!!!!
Voordat Jij zelf met je 33k6 brunsumnet kabel modem die foto''s zelf hebt geladen sta ik al met 1 voet in de doods kist.....
Jah,jah..... ff dimmen JIJ
Je komt niet voor niets bij mij zitten om op Essent kabel i-net te fraggen !
LOL
btw Big_Daddy, t ging gister weer als een speer eh ? we liepen die hele Gamepoint server plat met zijn twee !
LOL!
Ik ben van plan om een heuze case verhoging te doen, beetje laswerk word dat.Op donderdag 12 april 2001 21:28 schreef mr_fragle het volgende:
[..]
iidTotaal niet, maar wel gaaf
Echt stoer zoiets, heb er zelf geen geld voor over maar lijkt me leuk om te doen, en zelfs een beetje handig misschien
Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.