This too shall pass
je kunt bijv:
de pomp+alles wat eraanzit
in je pc bouwen..
Dan koel je bijv gewoon de lucht, maar je proc. etc. wordt er toch ook echt wel cooler van als het in je kast 1C is
de pomp+alles wat eraanzit
Dan koel je bijv gewoon de lucht, maar je proc. etc. wordt er toch ook echt wel cooler van als het in je kast 1C is
volgens mij is dat best groot.Op woensdag 11 april 2001 21:28 schreef Cutebritney het volgende:
je kunt bijv:
de pomp+alles wat eraanzitin je pc bouwen..
ik zal morgen ''s ff kijken als het nog niet weg gehaald is...
wel stoer op zich
This too shall pass
Verwijderd
Maar dan niet zeiken over de herrie!!!Op woensdag 11 april 2001 21:31 schreef sharkyOnline het volgende:
[..]
volgens mij is dat best groot.
ik zal morgen ''s ff kijken als het nog niet weg gehaald is...
wel stoer op zich
Waarom zou ie aan de weg staan denk je. Omdat ie misschien kapot is:?Op woensdag 11 april 2001 21:32 schreef systeemkast.nl het volgende:
bouw gewoon heel je computer in je koelkast
kan je er gelijk een paar pilsjes bij zetten
nee, omdat we net verhuisd zijn en we dat wanstaltelijke ding direkt het huis uit wilden en we nu een nieuwe keuken hebben. hij doet het nog perfect...Op woensdag 11 april 2001 21:45 schreef stokkie het volgende:
[..]
Waarom zou ie aan de weg staan denk je. Omdat ie misschien kapot is:?
het is trouwens een diepvries en een koelkast unit. welke zal ik slopen? te koud is ook weet niet goed nl.
This too shall pass
Uhm; zeg waar woon jij want ik ga soon op mezelf en kan wel een 2de hand koelkast for free gebruiken ;-)
Dat dan weer wel......
niet slopen, PC erin bouwenOp woensdag 11 april 2001 21:50 schreef sharkyOnline het volgende:
[..]
nee, omdat we net verhuisd zijn en we dat wanstaltelijke ding direkt het huis uit wilden en we nu een nieuwe keuken hebben. hij doet het nog perfect...
het is trouwens een diepvries en een koelkast unit. welke zal ik slopen? te koud is ook weet niet goed nl.
kijk ff rond voor de nodige modificaties
waar woon je? anders wil ik hem wel hebben voor op vakantie, doen we elk jaar
nemen er wel eentje mee, maar nooit eentje terug
laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs
[profile check |:(]
Sellingen?
, waar de neuk ligt Sellingen 
[/profile check |:(]
Sellingen?
laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs
nah ik heb net zo''n mooie casemod. ik ga niet mijn pc in dat lompe ding bouwen. ook geen ruimte voor.Op woensdag 11 april 2001 21:57 schreef schizofreen het volgende:
[..]
niet slopen, PC erin bouwen
kijk ff rond voor de nodige modificaties
waar woon je? anders wil ik hem wel hebben voor op vakantie, doen we elk jaar
nemen er wel eentje mee, maar nooit eentje terug
en als je hem echt wilt kun je hem komen halen. waar ik woon staat wel in m''n profile
This too shall pass
in het grootste achterstandsgebied van heel nederlandOp woensdag 11 april 2001 21:59 schreef schizofreen het volgende:
[profile check |:(]
Sellingen?, waar de neuk ligt Sellingen
-tromgeroffel-
oost groningen
This too shall pass
Pagina: 1