kom ik terug van mijn werk start ik mijn pc op, draait ie ineens op weer gewoon op 1000 MHz, terwijl ik kon oc-en tot 1300, ik dus mijn proc van mijn mb af halen en opnieuw inkleuren, terug zetten, BIOS leeg gemaakt, opstarten, in de BIOS weer op 12,5 zetten om te testen, en ineens post ie niet meer, dus het lijkt alsof de multiplier niet meer werkt, weet iemand of het mogelijk is dat ik mijn multiplier op een of andere manier om zeep heb geholpen?
is die standaard al unlocked, zo niet ff opnieuw met je b2 potlood
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
In sommige Biossen zit een Fail Check error ofzo moet je die effe uitzetten mischien helpt dat
Maar niemand weet dus of het mogelijk is dat je op een of andere manier deze unlock optie verprutst, dus dat het gewoon helemaal niet meer werkt?
Verwijderd
Het komt wel eens voor als je de core hebt beschadigd met het verwijderen of plaatsen van de koeler. De CPU wil dan nog wel werken soms, maar is niet meer over te klokken.
Verder is het bij mijn weten weten niet mogelijk om de multiplier zelf kapot te maken..
Maar dat is lopen over water ook niet, en toch...
Verder is het bij mijn weten weten niet mogelijk om de multiplier zelf kapot te maken..
Maar dat is lopen over water ook niet, en toch...
dat is dan mooi kl*te, heb ik weer een
1000 @ 1000
:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(
1000 @ 1000
:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(
gelukkig zijn de AMD op het moment niet zo heel erg duur meer, zeker niet als je ze voor inkoop kan krijgen, nu alleen nog van deze gig af zien te komen
hehe, have no fear, deze TB druk ik wel in het systeem van een niets vermoedende ( en een op oc gebied niet veel eisende ) vriend
Pagina: 1