[BC3] Nagellak op potloodstreepjes: doen of niet doen?

Pagina: 1
Acties:

• Mastakilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-08 00:35
ik wil hier wel eens wat meer details over weten...

zijn er ook nadelen aan verbonden?
is het ook gemakkelijk met nagellakremover weg te krijgen?

Verwijderd

Ga maar voor het potlood.

Verwijderd

ik zou wel willen weten waarom?

Verwijderd

Lees dan maar is wat er in nagelak zit...

• Mastakilla
Op woensdag 11 april 2001 20:17 schreef iFc-Freaky het volgende:
Ga maar voor het potlood.
ik bedoel dus wel degelijk ''op'' en niet ''of''...
Op woensdag 11 april 2001 20:18 schreef eppo1313 het volgende:
ik zou wel willen weten waarom?
naart schijnt blijven je potloodstreepjes dan langer intact... (ik vond het geen slecht id, en wou er daarom wel eens wat meer over weten...)

Verwijderd

Ik zou dan gaan voor dat Bison spul. En niet voor die nagellak.

• Veen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:07
a;s ''r in nagellak niks geleidend zit kan je ''t best doen ja...

• Mastakilla
Op woensdag 11 april 2001 20:24 schreef iFc-Freaky het volgende:
Ik zou dan gaan voor dat Bison spul. En niet voor die nagellak.
dat bison spul kost d8 ik toch wel net iets meer...

en is ook niet meer te verwijderen (zonder veel moeite)

het is de eerste keer dat ik een athlon ga unlocken, dus als er iets mis gaat moet ik wel kunnen corrigeren...

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
moet Bison Electro kopen ga ik ook doen werkt goed en kan gewoon tegen warmte :P

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Geen nagellak!
Als je merkt dat die overklokte instelling het niet meer doet vanwege het vervagen van de potloodstreepjes moet je ze gewoon ff bijkleuren en het twee belangrijke punt: Potlood kan je zo weggummen dat niemand ooit door heeft gehad wat er mee aan de hand is geweest, maar met nagellak gaat dat niet zo makkelijk

Greetz

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 06:52
Op woensdag 11 april 2001 20:35 schreef Mastakilla het volgende:
het is de eerste keer dat ik een athlon ga unlocken, dus als er iets mis gaat moet ik wel kunnen corrigeren...
Probeer het dan eerst maar met alleen de potlood... kun je tenminste mooi weggummen :)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

Me potlood werkt het, dus denk jij, dan kan er nu nagellak op... Maar wat als het over een week niet meer werkt? Misschien door hitte-uitzetting nèt geen verbinding meer. Dan kan je weinig meer en is het :'(

Tell me if I''m wrong.

• mph_rbi
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

mph_rbi

dus ...

ik heb op mijn proc wel nagellak zitten. Werkt al enige maanden perfect.

dus ...

Verwijderd

Ik dacht eerst ook dat nagellak een aardig idee was.
Tot ik er achter kwam dat m''n streepjes opgelost worden door nagellak. Ik heb het een paar keer geprobeerd, maar werkende perfect werkende streepjes -> nagellak er over heen -> niente overklokken meer..

Helaas pindakaas, geen nagellak voor mij dus.

... t''had zo mooi kunnen wezen.. ;)

( Je kan het natuurlijk vreselijk makkelijk weer weghalen. Gewoon een doekje of toilet paper met nailpolish remover. Je moeder of vriendin doen dat zowat elke dag :P )

Verwijderd

Kun je er niet gewoon blanke lak overheen spuiten (goed uitkijken dat je de pootjes niet raakt). Bij mijn weten geleid blanke lak NIET (word vaak gebruikt om extra waterafstotend te maken) en word het knetterhard dus moet dat ook helpen voor de potloodstreepies.

Verwijderd

Ik heb wel zitten denken aan dat spul wat je gebruikt om houtskool tekeningen te beschermen, fixeer ...

Dat is speciaal zo gemaakt dat het koolstof met rust laat en afschermt. En het grafiet van een potlood is grotendeels koolstof..
(plus klei, maar daar gaat het bij ''t overklokken niet om)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Je kan, als je een beetje vaste hand hebt, beter gaan solderen. Krijg je alleeen nooit meer weg, maar als dat niet hoeft...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op donderdag 12 april 2001 13:27 schreef Boekster het volgende:
Je kan, als je een beetje vaste hand hebt, beter gaan solderen. Krijg je alleeen nooit meer weg, maar als dat niet hoeft...
Heb je die kleine contactjes wel eens gezien?
Oei daar durf ik never met m''n soldeerbout in de buurt te komen :P. Maar mabye dat een prof-soldeerder dat wel durft :).
Pagina: 1