Die-hard Brexiteer
als ik de fsb op 133 zet dan start hij niet op heb 133mhz geheugen dus daar kan het niet aan liggen.voltage cpu is nu 1.8v maar nog niks.Wat doe ik hier fout alle andere gaan makkelijk 1064 lopen de mijne niet mobo is een ct-6bta2 met de nieuwste bios agp staat vast op 100mhz en dat trek de viper 2 2000 32mb normaal prima.nadeel is ik kan alleen de volgende stappen maken 103 112 133.wie o wie weet wat ik mis of kan de cpu domweg niet sneller?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Geen inspiratie
2.1 volt VCore is door Intel als uiterste limiet voor het arme silicon gesteld.
Laat hem bij voorkeur niet gedurende langere tijd op 2.1 volt laat draaien.
Intels zetten zichzelf uit als ze te heet worden dus echt gevaarlijk zijn deze spelletjes niet. Zorg wel voor een betere koeler dan zo''n noname als je >1.8 volt gaat, want hij wordt makkelijk zo''n 50 watt peak.
Mijn eigen Celeron 600 van mei/juni 2000 draait na een paar maanden burn-in op 2.05 volt, 900 MHz (FSB 100) al tijden stabiel op 933 MHz bij 1.90 volt. No problems
"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs
Wie zegt dat / waar haal je die info vandaan?Wat doe ik hier fout alle andere gaan makkelijk 1064 lopen
If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.
Mischien van de database van www.overclockers.com waar ze allemaal waterkoeling met peltiers gebruiken.Wie zegt dat / waar haal je die info vandaan?
Y'24
Mijn chippie loopt erg stabiel op 960 mhz en 1003 maar dan heeft Win ME een probleem.