Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Gezocht!
Router
Gezocht!
Router
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Gezocht!
Router
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
display en conrad hebben geen x-polige 4 standen schakelaars.. Dus dit ging niet werken....
Ben nu over gestapt op potmeters
Dit werkt traploos, heerlijk
if broken it is, fix it you should
Gezocht!
Router
maar wel 4 ledjes?Op woensdag 11 april 2001 19:02 schreef elgringo het volgende:
dit wilde ik ook...
display en conrad hebben geen x-polige 4 standen schakelaars.. Dus dit ging niet werken....
Ben nu over gestapt op potmeters![]()
Dit werkt traploos, heerlijk
Gezocht!
Router
Traploos met 4 ledjes¿Op donderdag 12 april 2001 23:06 schreef thedolf het volgende:
[..]
maar wel 4 ledjes?
Lijkt me onlogisch...
maaruh, heb je iets van een schema voor dat traplooze schema, ik ben ERRUG geinterreesserd....
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Zelf ook gedaan, ledje met weerstand erop, klaar is fauna. Ik heb trouwens potmeters met drukschakelaar, al helemaal handig!!! Bij conrad voor f7,50 per stuk.
Verder staan er nog wat schema''s voor traploze regeling en bargraphs in de Ultimate baybus thread...