De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
I, for one, like Roman numerals
Dan krijg je een test menutje.
Btw, als je een manier vind om dat ding overtecloken? Dan wil ik dat ook wel. Ik doe wiskunde B2 en heb dus vaak tijdens pwtjes heeeleee grote formules die soms wel een minuut of 2 nodig hebben om te berekenen, en dan een foutje hebben gemaakt:weer opnieuw!!
Verwijderd
Verwijderd
Kan ik ook nog lekker opscheppen tegenover mijn medeklasgenoten die altijd op die dingetjes zitten te programmeren, kan ik spellen runnen die zij niet kunnen omdat ie te traag is >:)>:)
Ik zit dus in 5A met N&T en WB12 (kep net nog ff heeeerlijk een PW vertyftOp woensdag 11 april 2001 16:39 schreef Vo0 het volgende:
Volgend jaar doe ik ook Wiskunde B2 (NT profiel heb ik, zit nu in 4VWO, met alleen WB1 nog, volgens jaar WB1&2). Ik zou het echt heel erg graag willen weten.
Kan ik ook nog lekker opscheppen tegenover mijn medeklasgenoten die altijd op die dingetjes zitten te programmeren, kan ik spellen runnen die zij niet kunnen omdat ie te traag is >:)>:)
En dat menuutje werkt bij mij niet hoor!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Hey Oldenzaal woont een vriend van me ook. Ken je toevallig ene Maik?Op woensdag 11 april 2001 16:44 schreef DEM het volgende:
[..]
Ik zit dus in 5A met N&T en WB12 (kep net nog ff heeeerlijk een PW vertyft) En je word echt ziek van dat trage ding.
En dat menuutje werkt bij mij niet hoor!
dat menu krijg ik niet: heb je wel de juiste GRM?Op woensdag 11 april 2001 15:28 schreef Def_P het volgende:
Druk tegelijk in: Shift, aB/c, F6 en EXE
Dan krijg je een test menutje.
Btw, als je een manier vind om dat ding overtecloken? Dan wil ik dat ook wel. Ik doe wiskunde B2 en heb dus vaak tijdens pwtjes heeeleee grote formules die soms wel een minuut of 2 nodig hebben om te berekenen, en dan een foutje hebben gemaakt:weer opnieuw!!
laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs
zoek eens wat op I-net dr zijn van allerlei soorten trucjes voor schijnt.
Ik heb nu thuis een data-kabel voor GRM-PC en een kabel voor GRM-GRM liggen
lekker programaatjes uitwisselen
Een Texas makkelijk?!Op woensdag 11 april 2001 15:02 schreef DEM het volgende:
Ik vroeg me af of er iemand ervaring heeft met het overklokken van deze GR.
Ook wel belangrijk: hoe lang gaat ie daarna nog mee?Dat je straks niet tijdens een examen je rekenmachine in gasfase over ziet gaan
Van de Texas is makkelijk maar daar heb ik niets aan...
SMD condensatoren solderen, ''t is maar wat je makkelijk noemt!
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
En die kabels heb ik hier ook. Heb ze zelf gemaakt, bij elkaar voor denk 20 piek.(connectoren zijn het duurst)
Ja, die GRM-GRM heb ik ook, laatst een tjet-proggie d''rop staan, handig!Op woensdag 11 april 2001 17:11 schreef schizofreen het volgende:
hij schijnt trouwens wel te OC''en zijn, maar dat wordt toch vrij ingewikkeld
zoek eens wat op I-net dr zijn van allerlei soorten trucjes voor schijnt.
Ik heb nu thuis een data-kabel voor GRM-PC en een kabel voor GRM-GRM liggen
lekker programaatjes uitwisselen
Die trucjes op heb ik ook allemaal wel doorgespit, heb nog niet echt iets nuttigs gavonden. Thnx anyway.
Vond ik met een zoekmachine, is wat info over het hok.
JA GVD GVDOp donderdag 12 april 2001 15:02 schreef DEM het volgende:
Als je in het geheime menuutje wil komen moet je rekenmachinetje uit staan. Minder is alleen dat bij de helft van de opties je memory leeg wordtd gegooidtd...
nietalleen is nu mn MEM leeg maar heel dat ding doet niks meer. reset of niet....
help help wat nu ???
Das inderdaad minder, die van mij is ook eens gecrashed, gewoon batterijen + backupbatterij eruit roppen, tijdje wachtenOp donderdag 12 april 2001 15:57 schreef schizofreen het volgende:
[..]
JA GVD GVD
nietalleen is nu mn MEM leeg maar heel dat ding doet niks meer. reset of niet....
help help wat nu ???
Heel simpel: koop een stereo-microfoon snoertje, en 2 2,5mm stereo-jack plugs, en dan volgens het onderstaande schematje het spul in elkaar solderen, werkt perfect!Hoe kan ik zo''n GRM-GRM kabeltje maken?
Inderdaad...
Als je vast zit in dat menuutje, moet je achter op je rekenmach op reset drukken, dan vraagt ie of je wil resetten, en dan kies je nee, nix geen probleem meerOp donderdag 12 april 2001 18:13 schreef DEM het volgende:
[..]
Das inderdaad minder, die van mij is ook eens gecrashed, gewoon batterijen + backupbatterij eruit roppen, tijdje wachten, er weer in. Werkte wel. Anders je wiskundeleraar hem terug laten sturen...
http://www.zero-credits.com/stories/April01/overclockedcalc.shtml
Verwijderd
ECT Prometeia Mach 2 GT modded
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
nog een nutteloze ook.
gefeliciteerd!
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
Dit topic is gesloten.
![]()