Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Verwijderd
ben er een bezig, die je op 0,5,7 en 12 volt kan zeten. via een dubbel polige schakelaar.
met 3 of 4 fans voorlopig.
als je in de buurt van Utrecht woont, dan wil ik je er wel mee helpen om een fanbus te bouwen. neem dan effe contact met mij op.
en ik woon in de buurt van eindhoven duz
dan maar w88 op de oc-shop
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Bennu te lui om een woordenboek te raadplegen ?denk je dat ik die engelse shit precies snap op VH??
Als je het niet zelf doet is modden een hobby die je snel weer laat varen.
De kick is een project wat je zelf afmaakt...
Dus dat betekend ook je suf lezen in het engels (meestal)
OF als je er zelf 1 kan maken, hoe?? (maar ik heb liever kant en klare.....want ik ben nie zo handig
Alvast bedankt!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
ThX
eventuele ander tips zijn ook welkom
ziet er ingewikkeld uit...zijn er geen nederlandse winkels die ze verkopen?
Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
Spuiten en klaar = Kees toch?
Bnet pindle#2913