De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Drom move ik um
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
1: de streepjes mogen elkaar NIET raken ze moeten dus alleen zo: |||| verbonden zijn.
2: ga flink heen en weer over ieder streepje, zodat er een flinke dikke laag opzit. De kans is dan groter dat het werkt.
Geen inspiratie
''t was dus da, nie goe mijn streepjes getrokken dus!!!
Thx m8
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Zit nu met het probleem dat als ik mijn multiplier verhoog, dit naar een lagere mhz snelheid gaat
Maar soms wil hij er wel eens een 900mhz of 850mhz uithalen, maar zelden