[BC3] Kan mijn multiplier niet veranderen???

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Heb zo als iedereen hier mijn Duron 800mhz, met de nodige potlood streepjes de L1 poorten verbonden!! (ben nieuw in ocen)

Toch als ik mijn multiplier wil verhogen hoor ik een klik en krijg ik geen video signaal meer!! :( , (kan hem uitzetten en dan terug aanzetten zonder probleem, maar hij blijft steeds op 800mhz staan) kan dit dat mijn cpu nog steeds locked staat!!

Heb er al een paar keer met een HB potlood op gezeten, en ik zie het niet zitten om met een verfkwast de poortjes te verbinden.

Ik zit met een MSI K7T Pro2-A plank, kan iemand mij helpen?? :?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-08 17:13

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Dit hoort in Overclocking en Case-Modding.
Drom move ik um :)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

Antwoord is simpel. je streepjes staan niet goed. Dus uitgummen, en opnieuw proberen, tot het wel is gelukt. Je moet op 2 dingen letten tijdens het tekenen.
1: de streepjes mogen elkaar NIET raken ze moeten dus alleen zo: |||| verbonden zijn.
2: ga flink heen en weer over ieder streepje, zodat er een flinke dikke laag opzit. De kans is dan groter dat het werkt.

Geen inspiratie

• BC3 Victim
Martijn you are my hero, :)

''t was dus da, nie goe mijn streepjes getrokken dus!!!

Thx m8 :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

en dan met nagellak eroverheen en je hoeft het nooit meer te doen. ;)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• BC3 Victim
nagellak een sticker kan ook als je nagellak gebruikt dan word je proc. heet en smelt je nagellak :(

• BC3 Victim
''k dacht dat met dit alles was opgelost!!!!

Zit nu met het probleem dat als ik mijn multiplier verhoog, dit naar een lagere mhz snelheid gaat :( (niet fijn)

Maar soms wil hij er wel eens een 900mhz of 850mhz uithalen, maar zelden :( Zou hem graag naar de 1ghz ocen!! Maar als het zo voort gaat :( zal dit niet lukken.

Pagina: 1