Dit was oorspronkelijk een witte Aopen LX45 kast:

En nog één:

Zal nog wel een foto maken van recht voor de window.

En nog één:

Zal nog wel een foto maken van recht voor de window.

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.
Hier staat tekst
Verwijderd
Laat maar.. .
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
ja doei, 58 piek voor een stukkie plexie en een meter rubber. (ex verzending)Op woensdag 11 april 2001 17:28 schreef crk_predator het volgende:
zo''n window en zo''n rubber kan je bin oc-shop halen
ik wil het ook doen maar zo''n Dell heeft een plastic kast met nog opvulling (ijzer) in de zijkant van je computer
laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs
And now the most interresting part of deze grot
Verwijderd
Afbladderende verf? Doe je toch wat verkeerd.Op woensdag 11 april 2001 18:09 schreef Snap het volgende:
Ziet er zeer strak uit! Ook de kleur heeft zeker wat!
Probleem vind ik wel dat de verf er zo fucking snel af bladderd. Je krijgt het nooit zo mooi als origineel.
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
Dan ben je vast geen AMD fan!!!Op woensdag 11 april 2001 11:53 schreef toastingnow het volgende:
Vind de kleur niet mooi (smaak is nu eenmaal persoonlijk), maar verder: Netjes gedaan!
Verwijderd
Meschien een idee voor een FAQ voor DOC??Op woensdag 11 april 2001 18:42 schreef Phreak het volgende:
Afbladderende verf? Doe je toch wat verkeerd.
Schuren > primer > licht schuren > 3 lagen verf.
Zo moet het goed gaan.
Waar ?Op woensdag 11 april 2001 17:37 schreef schizofreen het volgende:
en voor rubber heb ik rpijzen gehoord van 5,95 de meter dus...
Staat er al in.Op woensdag 11 april 2001 20:00 schreef Tweaky het volgende:
MOOI. Groen = VET.
[..]
Meschien een idee voor een FAQ voor DOC??
Hey ik heb mijn kast ook gespoten met dupli-color verfOp donderdag 12 april 2001 17:25 schreef Buccaneer het volgende:
Ik heb Dupli-Color spuitbussen gebruikt. De zwarte spuitbus is bedoeld voor auto''s, zit primer enzo al in. Perfecte verf. Groene verf is voor plastic en metaal. Duurde wel 2 uur per laag drogen voor de groene in tegen stelling tot 2min per laag voor de zwarte verf.
Ben een AMD-owner, wil niets anders. Dat is vanwege de prestatie, NIET vanwege de kleuren. Pff...moet er effe uit hoor: SUKKEL!Op woensdag 11 april 2001 19:11 schreef M_O_L66 het volgende:
[..]
Dan ben je vast geen AMD fan!!!
check de kleuren maar goed!
verder een strakke MOD.
Jaja, ben je niet tevreden met dit mod, Zeker geen klushanden om zo 1 zelf te makenOp vrijdag 13 april 2001 12:07 schreef toastingnow het volgende:
En je gaat bv je Core toch ook niet kiezen op kleur,maar op prestatie...vind het hier wel een stelletje mierenn**kers, hoor.
Sure:Op donderdag 12 april 2001 17:52 schreef SuperSay-in het volgende:
Kun je daar een plaatje van posten?
altijd leuk
Pff..wat krijgen we nou?Op vrijdag 13 april 2001 12:18 schreef StanleyBobly het volgende:
[..]
Jaja, ben je niet tevreden met dit mod, Zeker geen klushanden om zo 1 zelf te maken