[BC3] Quake 3 sign

Pagina: 1
Acties:
  • 194 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• toastingnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-08 11:01
Hmm...heb zus: kan heel goed tekenen, handig ;-)

Wil dus Q3 logo er opzetten, maar wat voor verf zal ik gebruiken, via de search vind ik niet echt een duidelijk antwoord.....

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

Verwijderd

Na 2 keer lezen snapte ik hem.

Maar ik kan je niet helpen

• toastingnow
Ik las daarnet m''n eigen vraag: vond er niets moeilijks aan :?

Zal wel kome omdat ik str*ntverkouden ben en niet helemaal lekker lees... :z

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:07
Ik snap hem... Maareh ik neem aan dat het op je case gedaan moet worden.

Dus daar ga ik dan maar ff vanuit, ik heb bij de gamma de goedkoopste spuitbus gehaald en het zit er nu al een aardige tijd op. Maar ik denk dat als je echt kwaliteit wilt hebben, je het beste autolak kan kopen.

| I've got permission to color outside the lines |

• toastingnow
Ja, ik heb een kast met losse zijpanelen ;-)

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:07
Eerst je case goed schoonmaken, met van die troep. Dan je case in ongeveer 3 a 4 lagen spuiten. Dunne laagjes dan wel, en dan blanke lak eroverheen. En klaar.

| I've got permission to color outside the lines |

• nitpicker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-08 13:44

nitpicker

uNF

Wil je zus nog een case onder handen nemen? ;)

Verwijderd

Inderdaad wat al gezegd is in lagen werken dus en de boel gewoon goed afplakken (sjabloon) en "nok ur self out"

uitzagen zou ook kunnen plexitje erachter.. hehehehe.. 8-)

• toastingnow
Nitpicker, als goede manager van de schilderes wil ik best een prijsopgave maken om je kast te laten beschilderen, moet je wel even aangaven wat er moet gebeuren 8-)

• toastingnow
We gaan het van het weekend proberen..eerst nog een mooie afbeelding vinden om als sjabloon te gebruiken...moet wel lukken ;-)

Verwijderd

wat is de beste manier om je kast schoonte maken???

Verwijderd

Wasbenzine
Wel goed schuren

• toastingnow
Volgens mij met verdunde amonia kan je het goed vetvrij maken...tenminste dat staat in sommige topics...klopt volgens mij wel. Had nog idee: m''n pa is schilder geweest, denk dat hij ''t wel weet *s*

• nitpicker

nitpicker

uNF

Zet je nog foto''s online als je zus bezig is geweest? kBen nou wel heel benieuwd!!! :)
Is wel stoer.. een Q3 case! 8-)

• toastingnow
Doe ik absoluut! Maar alleen als ''t gelukt is natuurlijk ;)Komt dan te staan op http://home.soneraplaza.nl/mw/prive/cdenhoorn/
Misschien ook wel grappig als ''t verknald is *s*

Verwijderd

dus als ik de kast schoongemaakt heb en geschuurd kan ik gaan tekenen en dan blijft het wel zitten of krast het dan snel??

edit:
ik heb allemaal ideetjes voor mij zomervakantie aangezien ik niet op vakantie ga... volgend jaar naar de USA en wintersporten in Canada dus daar heb ik centjes voor nodig.. >:)

• toastingnow
Pa net gesproken: Liefst stofvrij werken. schoonmaken. Licht schuren. Mocht je geen donkere kleuren gebruiken: eerst onderlaag opbrengen mbv Primer. Schilderen/spuiten/ tekeken (volgens mij moet je wel bij tekenen opletten wat je gebruikt, want anders kan de blanco lak je tekening verdoezelen) Blanco lak erover heen, dat beschermt wel en glimt mooi B-)

• nitpicker

nitpicker

uNF

Echt heel cool!!! B-)

kWens jou en je zus succes en laat nog eens horen hoe het is geworden! ;)

edit:
ehm.. vooral laten zien hoe het is geworden! :9

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
ju kunt hem er ook uit snijden, dit q3logo is op mijn ideeen gebasserd, uitgetekend op papier en ook op de kast door het broertje van mijn vriendin..

schoonmaken , met een beetje ZIFF (ja dom, zo heet het nu), gaat het mis, dan weer met je ZIFF eroverheen, lieft met die gele fles, die ontvet ook nog eens geweldig Het tast je lak niet aan, en alle potloodstrepen met de noorderzon naar de euwige jachtvelden

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/elmo/logo1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/elmo/logo3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/elmo/logo2.jpg

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• toastingnow
Ziet er behoorlijk bruut uit! Maar heb ''t gereedschap niet om het op die manier te doen. En iike is bang voor verknalling van m''n zijpaneel ;-) Heet dat ZIFF niet CIF btw?

• PsYgHo
Op woensdag 11 april 2001 15:53 schreef toastingnow het volgende:
Ziet er behoorlijk bruut uit! Maar heb ''t gereedschap niet om het op die manier te doen. En iike is bang voor verknalling van m''n zijpaneel ;-) Heet dat ZIFF niet CIF btw?
zou kunnen, heb het op de tv gehoord, ja ik heb niet gekeken....

In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
psycho hoe heb je dat logo eruit gekregen?
decopeerzaag?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Hagar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-10-2025

Hagar

Diabootic

Ijzerzaag?

CIF:P

Nu ook zonder stropdas

• PsYgHo
Op woensdag 11 april 2001 18:58 schreef hobgoblin het volgende:
psycho hoe heb je dat logo eruit gekregen?
decopeerzaag?
PROXXON, is een dremel variant, persoonlijk vind ik deze beter, dan dremel, is nog ietjes goedkoper ook :) Tis officieel voor prof. modelbouwers, heb er toen bij de praxis heel wat mogen testen en deze is het geworden

deze is er ook mee gedaan , een 80mm fan, met 8 kantige hoeken.. precies op maat van de fanguard.
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/elmo/fan1.jpg

/edit, was toch echt 8 kanten ipv 6..

• BC3 Victim
mama ik wil een zus die kan tekenen.Pa stap in die bak we moetten naar praxis!!!

Hij is echt goed

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• PsYgHo
je hebt er verschillende modelletjes. neem degene op 230volt en in dat groene doosje, kosten iets van 147,50 zitten ook meteen slijpschijfjes en troep in, voor het slijpen moet je helaas dremel (versterkte glasfiber)
kopen, dit omdat dit het enige is wat proxxon niet heeft, ja stiekem wel, een diamant slijpschijf, lekker duur helaas

• BC3 Victim
je hebt stomtoevalig niet die tekening meer die je gebruikt hebt op je hd staan?heb geen zus die kan tekenen.in fact got no sis at all

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 23:16
Ik heb op me kast ook een logo gespoten. Niet van Q3 maar van UT :Y) Gewoon dat Q3 logo uitprinten op papier, en dan uitknippen zodat je zo''n silhouet overhoud. Dan dat ding met prittstift :P op je kast plakken. Dan gewoon met spuitbuis (ik denk rood want Q3 logo is rood) erop spuiten. Klaar :) Zo makkelijk ging het bij mij.

• PsYgHo
Op woensdag 11 april 2001 22:54 schreef hobgoblin het volgende:
je hebt stomtoevalig niet die tekening meer die je gebruikt hebt op je hd staan?heb geen zus die kan tekenen.in fact got no sis at all
sorry, maar ik hem idd niet, was eerst op 2 a-4tjes, daarna helemaal gespigeld op een middenlijn, daarna "verbind de puntjes die je ziet waarvan je denkt dat ze bijmekaar moete spelletje" maar dat is toch ook niet origineel meer ??

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

Op woensdag 11 april 2001 11:10 schreef toastingnow het volgende:
Hmm...heb zus: kan heel goed tekenen, handig ;-)

Wil dus Q3 logo er opzetten, maar wat voor verf zal ik gebruiken, via de search vind ik niet echt een duidelijk antwoord.....
LOL,

een leuke meid heeft voor mij de vlammen op de kast geschildert.

remember the case with the peer.

[edit]
sorry, maar ik hem idd niet, was eerst op 2 a-4tjes, daarna helemaal gespigeld op een middenlijn, daarna "verbind de puntjes die je ziet waarvan je denkt dat ze bijmekaar moete spelletje" maar dat is toch ook niet origineel meer ??
2 A4tjes noem je een A3tje en die is 420 x 297, tja dat krijg je als je op een grafische school zit. btw mijn logo was ook een A3 uitgeprint, best handig als ze op school A3 printers hebben, photoshop en illustrator :).

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Pagina: 1