Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
Zal wel kome omdat ik str*ntverkouden ben en niet helemaal lekker lees...
Dus daar ga ik dan maar ff vanuit, ik heb bij de gamma de goedkoopste spuitbus gehaald en het zit er nu al een aardige tijd op. Maar ik denk dat als je echt kwaliteit wilt hebben, je het beste autolak kan kopen.
| I've got permission to color outside the lines |
| I've got permission to color outside the lines |
Verwijderd
uitzagen zou ook kunnen plexitje erachter.. hehehehe..
Is wel stoer.. een Q3 case!
Misschien ook wel grappig als ''t verknald is *s*
Verwijderd
ik heb allemaal ideetjes voor mij zomervakantie aangezien ik niet op vakantie ga... volgend jaar naar de USA en wintersporten in Canada dus daar heb ik centjes voor nodig..
kWens jou en je zus succes en laat nog eens horen hoe het is geworden!
ehm.. vooral laten zien hoe het is geworden!
schoonmaken , met een beetje ZIFF (ja dom, zo heet het nu), gaat het mis, dan weer met je ZIFF eroverheen, lieft met die gele fles, die ontvet ook nog eens geweldig Het tast je lak niet aan, en alle potloodstrepen met de noorderzon naar de euwige jachtvelden

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
zou kunnen, heb het op de tv gehoord, ja ik heb niet gekeken....Op woensdag 11 april 2001 15:53 schreef toastingnow het volgende:
Ziet er behoorlijk bruut uit! Maar heb ''t gereedschap niet om het op die manier te doen. En iike is bang voor verknalling van m''n zijpaneel ;-) Heet dat ZIFF niet CIF btw?
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
decopeerzaag?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
CIF:P
Nu ook zonder stropdas
PROXXON, is een dremel variant, persoonlijk vind ik deze beter, dan dremel, is nog ietjes goedkoper ookOp woensdag 11 april 2001 18:58 schreef hobgoblin het volgende:
psycho hoe heb je dat logo eruit gekregen?
decopeerzaag?
deze is er ook mee gedaan , een 80mm fan, met 8 kantige hoeken.. precies op maat van de fanguard.

/edit, was toch echt 8 kanten ipv 6..
Hij is echt goed
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
kopen, dit omdat dit het enige is wat proxxon niet heeft, ja stiekem wel, een diamant slijpschijf, lekker duur helaas
sorry, maar ik hem idd niet, was eerst op 2 a-4tjes, daarna helemaal gespigeld op een middenlijn, daarna "verbind de puntjes die je ziet waarvan je denkt dat ze bijmekaar moete spelletje" maar dat is toch ook niet origineel meer ??Op woensdag 11 april 2001 22:54 schreef hobgoblin het volgende:
je hebt stomtoevalig niet die tekening meer die je gebruikt hebt op je hd staan?heb geen zus die kan tekenen.in fact got no sis at all
LOL,Op woensdag 11 april 2001 11:10 schreef toastingnow het volgende:
Hmm...heb zus: kan heel goed tekenen, handig ;-)
Wil dus Q3 logo er opzetten, maar wat voor verf zal ik gebruiken, via de search vind ik niet echt een duidelijk antwoord.....
een leuke meid heeft voor mij de vlammen op de kast geschildert.
remember the case with the peer.
[edit]
2 A4tjes noem je een A3tje en die is 420 x 297, tja dat krijg je als je op een grafische school zit. btw mijn logo was ook een A3 uitgeprint, best handig als ze op school A3 printers hebben, photoshop en illustratorsorry, maar ik hem idd niet, was eerst op 2 a-4tjes, daarna helemaal gespigeld op een middenlijn, daarna "verbind de puntjes die je ziet waarvan je denkt dat ze bijmekaar moete spelletje" maar dat is toch ook niet origineel meer ??
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..