[BC3] Unlocking Met Silver Epoxy

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Een paar dagen gelden was er iets op tweakers over unlocking met silver eproxy 8-)
dat lijkt mij wel makkelijk op die manier maar dan moet ik het bestellen uit amerika en daar heb ik geen zin in :(
Dus ik op zoek naar het zelfde spul en toen vond ik Bison Electro maar ik weet niet of dat het zelfde werkt? Weet iemand dat? Ik heb op de site de technische gegevens gedownload en het lijkt mij zelf dat het wel zou werken :9~

Maar weet iemand iets meer hier over???

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• lexkam
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-01-2013
IDD dat werkt ook.

Wil niet lullig doen maar als je ff doorzocht had je hierover (op dit forum) nog tig topics kunnen vinden aangaande je vraag ;)
suc6

• Def_P
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Die silver epoxy is dat gewoon artic lijm, die staat namelijk ook bij pricewatch, volgens mij bij een nederlands bedrijf.

I, for one, like Roman numerals

Verwijderd

Ik dacht dat het over ander spul ging. Arctic Silver Epoxy is niet ekectrisch geleidende 2 componenten lijm, die wel thermisch geleidt.
Dat spul is bedoeld om een koelblok(+fan eventueel) op een videokaart te zetten, of op een chipset.

Een tijdje terug kwam ik iets tegen over Arctic Silver Conducting Paint of zo. (D''een of andere overclocking hardware winkel)

Dat was speciaal voor de beruchte streepjes. Maar dat zet ook niet veel zoden aan de dijk. De prijs was iets van 17 dollar, wordt dus 17+8 voor verzending=25x2,5= ruim 50 piek.

Dan is Bison Electro goedkoper. En dat haal je bij de plaatselijke redelijk gesorteerde ijzerhandel. Voor 35/38 piek.

• BC3 Victim
Dan ga ik die Bison Electro kopen en dan horen jullie het nog wel. of het werkt :P

Is wel te hopen :9

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Lukt wel

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 08:16

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Is er niet een autohandelaar bij jou in de buurt? Want je kunt altijd ff vragen om dat geleidende spul voor je achterruitverwarming (mooi scrabblewoord he?) duur is het niet en meestal hebben zij wel restjes.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Verwijderd

Je bent me net iets te snel af bazs2000. Dat autoruitengoedje werkt prima en kost ongeveer 450 BEF ofte 23 gulden.
Leuke eraan is dat het te verwijderen valt met ether moest je verkeerd verbonden hebben of beroep willen doen op de garantie omdat je CPU er de brui aan gegeven heeft.
NB: is ook bruikbaar in de wagen !!!!!!!

• BC3 Victim
nou die Bison Electro is ook voor auto ruiten

• BC3 Victim
Nou ik heb hem wel ooit met die Bison Electro geprobeert:9~ en dat werkt echt wel goed 8-)

Zeker doen dus!!!!!!!!

Pagina: 1