[BC3] wauw wat een cpu!

Pagina: 1
Acties:

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:04

Exirion

Gadgetfetisjist

Topicstarter
Waar heb je dat ding voor 725 piek gekocht?

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Dat is altijd kewl om te horen :)

Alle proemn in n drek

Verwijderd

ik heb net een 1,33ghz axia unlocked onder m''n silverado geprikt, en niet te geloven,
standaard spanning zonder problemen 1,53 ghz.
als je nog twijfelt of je een dure wilt,
ik heb voor 725 piek gewoon een 1,5 ghz tb gekocht! :9
wordt wel warm, nu (prime95 staat al een kwartiertje te brommen) 60 graden....
maar niet te filmen wat een power....
ik denk dat als ik nog wat ga tweaken ik op 1,65 kan komen... :Y)

Verwijderd

Goed van je, ga zo door.

Verwijderd

http://www.rgcomputers.nl
vraag of hij even wil kijken of er nog een axia bij zit, maar volgens mij had hij er nog een paar....

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

Ik heb net een topic geopend over mijn Silverado. Maar als ik dat hier lees koelt ie bij jou ook niet SUPER. Je cpu draait natuurlijk wel heel hard, maar het voltage is niet zo hoog. En dat veroorzaakt doorgaans de meeste warmte....
Ik heb het idee dat je CPU met een winfop, of alpha+HP fan 10 graden koeler zou blijven op zijn minst....

Maar das even over mij...

Over jou: keurige prestatie zeg, die axia cores zijn echt goed .
Rete vet ! ga zo door !

Geen inspiratie

Verwijderd

helemaal gelijk,
maar ik zit nu wel om 12 uur in de huiskamer op 2 hoog zonder dat ik iemand stoor!

dat is ook wat waard....

• Karel2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-06-2022
Gaaf :P morgen kan ik eindelijk m''n nieuwe systeem opbouwen...ben benieuwd of ik met die Alpa PAL6035 de cpu koeler krijg dan die Silverado...heb je''m gelijk oc''ed ? ik dacht dat je eerst effe een tijdje moest "indraaien" :?

Verwijderd

maar nog iets,
als je de spanning naar je silverado opvoert gaat hij ook beter koelen volgens die duitser (8> die ''m aan mij verkocht heeft, en ik denk ook dat je met artec silver ofzoiets ook wat kan halen....

ik geloof het wel, ik ben van 1ghz naar 1,5 gegaan vandaag, dan maar 60 C in de stress,
wat wil een mens nog meer ;)

Verwijderd

Hmm, netjes, die 1.53GHz!

Eigenlijk is dat maar een 200MHz overklok, maar ik wil de pret niet drukken >:)

Op naar de 2GHz!

Verwijderd

Op woensdag 11 april 2001 00:09 schreef Karel2001 het volgende:
Gaaf :P morgen kan ik eindelijk m''n nieuwe systeem opbouwen...ben benieuwd of ik met die Alpa PAL6035 de cpu koeler krijg dan die Silverado...heb je''m gelijk oc''ed ? ik dacht dat je eerst effe een tijdje moest "indraaien" :?
eerst w98 er goed en wel op, en dan gelijk die multiplier omhoog...

ik kwam tot 1,6 toen prime geel werd,

maar met dit bord (ook nieuw) av7133 kan je de spanning alleen maar met jumpers ophogen geloof ik, anders had ik al op 2ghz gezeten 8-) ...

Verwijderd

shit, daar ging prime...

snik

Verwijderd

RG Computers .. da''s waar, ik meen, Knightwolf, al 4 weken op z''n mobo wacht omdat ze daar geen greintje verstand van hardware of service hebben.

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08-2025
Op woensdag 11 april 2001 02:36 schreef HlpDsK het volgende:
RG Computers .. da''s waar, ik meen, Knightwolf, al 4 weken op z''n mobo wacht omdat ze daar geen greintje verstand van hardware of service hebben.
ff wachten dan nog maar :)

Audi A8 W12 6.0

• Andy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15-07 18:17

Andy

rm -r

ik heb sinds vorige week ook een 1333 AXIA speledingetje en deze is met een Coolermaster cooler (zo''n langwerpige) stabiel tot 1530mhz (11x139 CL2)

ik kom wel in w98 op 1600 (12x133) maar dan kleppert mijn koetje er iedere keer uit. Aangezien mijn kast in de huiskamer staat zit een andere koeler er ff niet in.

Overigens ben ik zeer tevreden over de coolermaster. Geluid is minimaal en hij koelt beter dan diverse andere types.

heb overigens 590 excl. betaald

Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:05

mvds

Totally awesome!

Als je zulke snelheden wilt halen, is dan waterkoeling geen optie?

Verwijderd

ik ben naar de winkel in Breukelen geweest,
niet naar Volendam...

het is dat ik geen shop survey mag invullen (???) anders had ik ff gemeld dat ze een nieuwe winkel hebben.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op dinsdag 10 april 2001 23:58 schreef MrK het volgende:
Goed van je, ga zo door.
Effe een vraag aan je op ander gebied, het i mij nooit gelukt om mijn k6II350 op te klokken naar 400, heb je de processor daarvoor ook moeten unlocken, zoals je nu moet doen met de tb en drn????

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op woensdag 11 april 2001 08:48 schreef obsidian het volgende:
Als je zulke snelheden wilt halen, is dan waterkoeling geen optie?
ehh....

JA!

/me is een h2o leek...

maar ik wil geen akwarium in de kamer....

• Griffin2k
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06:55
Op woensdag 11 april 2001 08:55 schreef Wingman25 het volgende:

[..]

Effe een vraag aan je op ander gebied, het i mij nooit gelukt om mijn k6II350 op te klokken naar 400, heb je de processor daarvoor ook moeten unlocken, zoals je nu moet doen met de tb en drn????
k6II350 => Dat zegt al genoeg! :r
Jij hebt een cpu uit de K6-II familie,oftewel die zuigen! Die kune je vaak niet/minimaal overklokken.

Doe jezelf een LOL ;) en koop een Duron of TBird! :9

Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1

Verwijderd

Op woensdag 11 april 2001 08:55 schreef Wingman25 het volgende:

[..]

Nee hoor.
Ik zit nog wel op een oud s7 bordje.
Multiplier op 2x (=6x) en de fsb op 83 piv 66 Mhz.

Iemand een ss7 over????/

Verwijderd

Op woensdag 11 april 2001 09:11 schreef Griffin2k het volgende:

[..]

k6II350 => Dat zegt al genoeg! :r
Jij hebt een cpu uit de K6-II familie,oftewel die zuigen! Die kune je vaak niet/minimaal overklokken.

Doe jezelf een LOL ;) en koop een Duron of TBird! :9
Weer eentje die zich beter voelt als iemand met een k6

k6 rulez !!!!!!
Pagina: 1