Ik heb mijn Silverado op mijn nieuwe TB850@1000 gemonteerd, nadat mijn Duron600 het leven had gelaten. Met de Duron kwamen al reeds enige twijfels naar boven over de koel-capaciteit. Maar ook nu word mijn TB850@1000@1,85 stressed vrolijk 58 graden.
met mijn chrome-orbje was dit 5 graden hoger.
Dit zou volgens mij niet moeten mogen met zo''n klein verschil ... De Silverado zou volgens de tests VEEL beter moeten zij.
Ik heb 1 80mm intake en 1 80mm outtake in mijn kast. Dus helemaal brak is de airflow ook niet, daar ligt het niet aan, temp zakt 3 of 4 graden als ik de kast open gooi....
Ik zit er dus over te denken om mijn Silverado maar weer te verkopen, en er een andere koeler op te zetten, die misschien wel wat luidruchtiger is, maar die dan wel beter koelt.
Wat zouden jullie doen ?
Kan iemand mij enige indicatie geven van de temp van bovenstaand opstelling met :
- alpha pal of pep
- superorb
- fop38
- coolermaster tot 1,5 gh.
iemand tips, advies, of info ?
met mijn chrome-orbje was dit 5 graden hoger.
Dit zou volgens mij niet moeten mogen met zo''n klein verschil ... De Silverado zou volgens de tests VEEL beter moeten zij.
Ik heb 1 80mm intake en 1 80mm outtake in mijn kast. Dus helemaal brak is de airflow ook niet, daar ligt het niet aan, temp zakt 3 of 4 graden als ik de kast open gooi....
Ik zit er dus over te denken om mijn Silverado maar weer te verkopen, en er een andere koeler op te zetten, die misschien wel wat luidruchtiger is, maar die dan wel beter koelt.
Wat zouden jullie doen ?
Kan iemand mij enige indicatie geven van de temp van bovenstaand opstelling met :
- alpha pal of pep
- superorb
- fop38
- coolermaster tot 1,5 gh.
iemand tips, advies, of info ?
Geen inspiratie