De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
s l o t j e !
Nog een zo''n bericht als dit en je hebt een ban aan je broek hangen.
Lees de FAQ, gebruik de search en gedraag je net zoals alle anderen hier!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
voort eerst mag ik zelf zeggen als newbie
GEBRUIK THE SEARCH !!!!!!!!
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Op dinsdag 10 april 2001 21:59 schreef hobgoblin het volgende:
hoogheid komt voor de val
Verwijderd
Komop man, we zijn geen slaafjes...
GreetzZ MaSsiE
Verwijderd
Verwijderd
Je moet bijvoorbeeld de search eerst gaan gebruiken als je een vraag gaat stellen. Zo voorkom je dat er tig dezelfde vragen over hetzelfde onderwerp komen.
Ook hoor je zeker geen onzin topics te openen en zeker geen modjes gaan bedreigen
Luister, we hebben hier meer dan 25.000 users. Denk je nou echt dat we zitten te wachten op users die hier komen vertellen dat ze lui zijn en dan vragen of we ze alles netjes op een dienblad aanrijken? We hebben echt wel wat beters te doen hoor. Dus zoek gewoon eens de info op die je nodig hebt, en gedraag je. Je hebt het nu al flink voor jezelf verpest door zo te keer te gaan. Ik hoop voor jou dat er nog mensen zijn die je willen helpen!Op dinsdag 10 april 2001 22:05 schreef hobgoblin het volgende:
daar gaat het niet om ik vraag info en voila ik wordt afgeziekt.ik behandel niemand als slaaf
Ik sluit je topic omdat dit IMHO terecht is en leg uit waarom ik hem sluit. Dan verwacht ik niet dat je meteen een nieuw topic opent waarin ik wordt aangevallen, je laat het trouwens ook niet bij 1 topic, nee 4. Dan wordt het voor mij serieus en dan vraag ik mij af wat je hier eigenlijk nog doet...
zelfs al was het maar heel even of heb je `LACK OF MEMORY` ? moet je nu maar een reepje halen kost tegen woordig enit veel
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
1 Ik zoek al een paar dagen
2 Ik bedrijg geen modjes
3 je sluit iets zonder dat ik antwoord kan geven das toch onbeschoft?
4 ik krijg nu meer reacties met dit gezeur dan op alle 4 de topics samen.
5 ik ben best aardig en echt niet lui heb alleen gee zin om geld uit tegeven aan iets wat het niet doet omdat ik een verkeerd scherm heb gekoct
1. Sorry? [topic=158888]Op dinsdag 10 april 2001 22:11 schreef hobgoblin het volgende:
ik krijg blauwe vinger toppen hiero.
1 Ik zoek al een paar dagen
2 Ik bedrijg geen modjes
3 je sluit iets zonder dat ik antwoord kan geven das toch onbeschoft?
4 ik krijg nu meer reacties met dit gezeur dan op alle 4 de topics samen.
5 ik ben best aardig en echt niet lui heb alleen gee zin om geld uit tegeven aan iets wat het niet doet omdat ik een verkeerd scherm heb gekoct
2. Nee...
3. Nee dat is gewoon om te laten zien dat het niet mag. Als je opmerkingen hierover hebt, post dit in Lieve Adjes (ook al tig keer gezegd).
4. We hebben dit topic open gelaten om te laten zien dat dit dus niet kan/mag.
5. Door de search te gebruiken kom je achter info waar je anders nooit aan gekomen was.
Dat ziet ik...Op dinsdag 10 april 2001 22:11 schreef funkflex het volgende:
HEY PHREAK hij snapt het neit
Ik wil dit topic gewoon als voorbeeld stellen van hoe het dus _niet_ moet.Op dinsdag 10 april 2001 22:20 schreef HlpDsK het volgende:
Kegel ''m gewoon er af. Sowee zeg.
Stel je niet aan man. Je hebt het er zelf naar gemaakt. Als je de moeite niet eens neemt om te zoeken naar info...Op dinsdag 10 april 2001 22:21 schreef hobgoblin het volgende:
het komt er dus op neer dat preahk niet wil helpen ik een lul ben en de rest aardig ok ik geef me gewonnen.Ik kniel voor jullie neer en wacht op het zwaard.
slotje lijkt ons allemaal handig
of leg deze jongen uit hoe het hier allemaal werkt
thnx
Nee ik help je juist wel door ervoor te zorgen dat je in het vervolg nog een zinnige reactie mag verwachten op een vraag. Maar aangezien jij er na 4 gesloten topics pas achterkomt dat die manier van jou toch niet helemaal werkt, tsja, dat is dan je eigen probleem.Op dinsdag 10 april 2001 22:21 schreef hobgoblin het volgende:
het komt er dus op neer dat preahk niet wil helpen ik een lul ben en de rest aardig ok ik geef me gewonnen.Ik kniel voor jullie neer en wacht op het zwaard.
mzzls
Wil je daar echt antwoord op hebben?Op dinsdag 10 april 2001 22:28 schreef hobgoblin het volgende:
en door dat soort antwoorden ben ik hier nog en dan ben ik een zeur?
Je hebt in ieder geval een waarschuwing te pakken hobgoblin, en als je nog een keer zoiets voor elkaar krijgt heb je een ban te pakken. Dus mijn advies: gebruik de search voordat je een topic opent.
Ik hoop dat iedereen hier wat van geleerd heeft.
De mazzel.
Phreak
Dit topic is gesloten.
![]()