[BC3] Lego-case...

Pagina: 1
Acties:

• Gabriel-LG
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 21:41
Ik zag laatst een plaatje van een kast compleet gebouwd uit Lego (niet die crap van plak een lap lego op je kast maar echt alles van lego in elkaar gebouwd.) Ik wil zelf ook zo''n ding bouwen, maar kan ik kan nergens iets vinden om me opweg te helpen.
Kan iemand mij helpen, ik heb gewoon wat tips en richtlijnen nodig.

Verwijderd

www.virtualhideout.net (Momenteel down).

Moet je daar maar is in die casegallery kijken. Meestal staat er een site/mail adres bij van de maker van de case. Gewoon ff mailen dus!

Verwijderd

Heb je zelf veel lego... ??

Als je al die blokjes los moet kopen kun je misschien beter contact opnemen met het lego hoofdkantoor of zo, omdat je anders veel te veel geld kwijt bent aan steentjes...

• M4RTiN
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-11-2024
tjonge jonge heb je zelf dan helemaal geen fantasie? trouwens als rightlijn kun je een bestaande kast nemen

• Gabriel-LG
Op dinsdag 10 april 2001 20:02 schreef M4RTiN het volgende:
tjonge jonge heb je zelf dan helemaal geen fantasie? trouwens als rightlijn kun je een bestaande kast nemen
Dûh, dan kan iedereen een lego case bouwen (bedoeling is nix van een case te gebruiken behalve een voeding)

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Op dinsdag 10 april 2001 22:11 schreef Gabriel-LG het volgende:

[..]

Dûh, dan kan iedereen een lego case bouwen (bedoeling is nix van een case te gebruiken behalve een voeding)
Hij bedoelt als Model :Z

• Xenon
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-08 11:42
Dat zou wel ideaal zijn, lego. Ik zou wel superlijm of zoiets gebruiken om het boeltje samen te houden, zou sterk is het nu ook weer niet. Misschien wel een goed idee voor men volgende case, als ik alle lego van de hele clan samen neem is er wel iets van te maken, misschien een idee voor de volgende lan. Iedereen brengt zijn pc en ze''n oude lego mee.
:P :P :P

ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant

• koffercomputer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-08 09:16
Wireframe van technisch lego maken (is wel duur), en van ''space''lego (met doorzichtige raampjes en zo) mooie ornamenten in je kast maken, en daar een TL achter..
Lijkt me errug mooi

Ik heb het opgegeven om nog correct Nederlands te blijven typen. 22.10.02

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

als je het toch over lego hebt kijk dan meteen ff op

http://lego.gamepoint.net

kies dan het rechter flash filmpje en je gaat dan je vingers aflikken, erg strak gemaakt.

btw tis een UT clan

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

Ah die site ken ik ;) van pluis :}

• EsCo
  • Laatst online: 24-08 18:49
Cool id man! Alleen heb je wel veel blokjes voor nodig. De zijkant moet je enkele blokkies van technisch lego in verwerken. Ik bedoel die met die gaatjes, zodat je daar je mobo aan kunt monteren...

de Internet Jongens BV - Noeste webwerkers

Verwijderd

Als ik van de zomer niks te doen heb ga ik dat ook maar eens doen.

Heb nog tonnen vol.
En nog een 486 liggen.

Zal trouwens wel lekker ruiken. Een smeltent stukje lego ;)

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 23:21

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Je kast hoeft toch niet helamaal DICHT te zijn¿

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Verwijderd

cool idee... post ff een foto als je klaar bent !

succes !

GrTz. J

• Gabriel-LG
dit bedoelde ik dus ongeveer:Afbeeldingslocatie: http://www.rgj.dk/playground/legonux/images/legonux1_big.jpg
Als dit maar goed gaat :? (ik werk normaal nooit met plaatjes) :+

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
wel tof!, zou je ook een case kunnen maken van lego, ik bedoel dus gewoon een kopie maken van een computercase, maar dan helemaal van lego :?

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• Gabriel-LG
Op woensdag 11 april 2001 23:17 schreef psygho het volgende:
wel tof!, zou je ook een case kunnen maken van lego, ik bedoel dus gewoon een kopie maken van een computercase, maar dan helemaal van lego :?
Lijkt me errûg moeilijk, ik ben even bezig geweest een moederbord op een lego-ondergrond te zetten, dat viel mij al vies tegen :(

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
wat dacht je van Mecano ? dat moet ook goed kunnen !

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Lijkt me nix :D

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Op vrijdag 13 april 2001 15:02 schreef tbusquet het volgende:
wat dacht je van Mecano ? dat moet ook goed kunnen !
dan hebbie ook geen blauwe leds meer nodig, vonken genoeg ;)

beter iets van kunstof nemen...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08-2025
Op vrijdag 13 april 2001 14:00 schreef Gabriel-LG het volgende:

[..]

Lijkt me errûg moeilijk, ik ben even bezig geweest een moederbord op een lego-ondergrond te zetten, dat viel mij al vies tegen :(
lijkt me niet zo moeilijk met 8 stukkies tech lego en daar van die grijze/zwarte dingen in te doen

Audi A8 W12 6.0

• Super_ik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:02

Super_ik

haklust!

mecano kan wel!!
kijk maar
Afbeeldingslocatie: http://home.wish.net/~degouw/486Front.jpg Afbeeldingslocatie: http://home.wish.net/~degouw/486Side.jpg Afbeeldingslocatie: http://home.wish.net/~degouw/486Back.jpg
edit:
pleures altijd met die plaatjes :P

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-08 21:43

jotheman

Was like that when I got here!

Op woensdag 11 april 2001 00:53 schreef ReseTTim het volgende:
als je het toch over lego hebt kijk dan meteen ff op

http://lego.gamepoint.net

kies dan het rechter flash filmpje en je gaat dan je vingers aflikken, erg strak gemaakt.

btw tis een UT clan
jepz idd, dat is un UT clen, coole jongus, en die redox die kan wel flashen zeg, niet normaal >:)

I see dead pixels...

• BC3 Victim
Kom op man, je kunt toch wel zo''n simpel dingetje bouwen vanaf een plaatje, anders help ik je wel! >:)

Skaah

• FireStarter
  • Laatst online: 22-05 14:08
en bende er na een tijtje nie mee ins, dan bouwde um toch gowuun opnijd >:) .

das ut voordeel van lego.
k''nex is da nie wa?

w00t

• _Hades_
  • Laatst online: 06:56
Op zaterdag 14 april 2001 12:58 schreef robbie007 het volgende:
k''nex is da nie wa?
Knex is pruttel imo. je kan er helemaal nix mee. Met lego kan je alles nog een beetje op maat maken enzo, knex heeft allemaal vanm die standaard maten.. :r

• Dr.Q
  • Laatst online: 18-07 16:21
maak met technisch lego een stellage.
En hang dan met visdraad alles in de stellage. Lijkt me errug wreed en je hebt geen last van resonantie.

Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)

• delyver
  • Laatst online: 24-08-2025
visdraad?????????????

Audi A8 W12 6.0

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Op zaterdag 14 april 2001 12:31 schreef jotheman het volgende:

[..]

jepz idd, dat is un UT clen, coole jongus, en die redox die kan wel flashen zeg, niet normaal >:)
"kan wel flashen zeg"
WAT dat is nog zachtjes uitgedrukt niet normaal zo mooi, daar kan zlefs macromedia nog een puntje uit zuigen :P

39

• Gabriel-LG
Op zaterdag 14 april 2001 12:36 schreef Skaah het volgende:
Kom op man, je kunt toch wel zo''n simpel dingetje bouwen vanaf een plaatje, anders help ik je wel! >:)

Skaah
Het probleem is dat er nix van lego door de schroefgaten van het mobo past :( Ik heb dus een ondergrond gebouwd met twee verstelbare klemmen :P totdat een van de wormwielen onder de druk stomweg afbuigt :( ik moet dus sterkere klemmen bouwen...

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

Redox Rulez, vooral als je ook de Beta filmpjes te zien krijgt, oftewel making ofs, kun je precies van wat er veranderd is enzo tov oudere versies >:)

• Gabriel-LG
Op vrijdag 13 april 2001 15:51 schreef Super_ik het volgende:
mecano kan wel!!
kijk maar

edit:
pleures altijd met die plaatjes :P
Ja, leuk, jammer dat ik geen mecano-man ben, mijn sterrebeeld is namelijk technisch lego...
Pagina: 1