Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
De Regenboog
www.regenboog.net Ik weet niet of alles op de website staat. Maar toen ik laatst in de winkel was, hadden ze de collectie flink uitgebreid. (alle orbjes, alpha''s, fops, en dus ook complete waterkoelings setjes.)
www.regenboog.net Ik weet niet of alles op de website staat. Maar toen ik laatst in de winkel was, hadden ze de collectie flink uitgebreid. (alle orbjes, alpha''s, fops, en dus ook complete waterkoelings setjes.)
Geen inspiratie
zucht................
Verwijderd
regenboog.... leuke winkel.... NOT... zie searchOp dinsdag 10 april 2001 16:40 schreef martijn12345 het volgende:
De Regenboog
Oplichter;)Op woensdag 11 april 2001 09:33 schreef Herman het volgende:
www.oc-shop.nl
www.ned-cool.nl
www.gerla.nl
www.regenboog.net
www.oc-shop.nl
www.ned-cool.nl
www.gerla.nl
www.regenboog.net
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
damn wat een prijzen voor die swiftech en The Core...daar kun je een hele leuke waterkoeling voor kopen die veeeeel beter koelt en veeeeel stiller is: 80HP = 52,5 DBa!!!!!!!!!!
Nou, als je een setje koopt voor waterkoeling ben je toch een stuk duurder uit dan wanneer je een topkwaliteit fan koopt hoor.Op woensdag 11 april 2001 12:56 schreef Leipo het volgende:
damn wat een prijzen voor die swiftech en The Core...daar kun je een hele leuke waterkoeling voor kopen die veeeeel beter koelt en veeeeel stiller is: 80HP = 52,5 DBa!!!!!!!!!!
tja mischien moet ik eens ff met herman babbelen... Heb ook al een advertentie gezet, maart lijkt erop dat er niet veel 2e hands watercooling spul te koop is..
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
Die van OCShop is de beste keus vind ik, want je krijgt er ook nog een chipset cooler bij!
en die wil ik toch zeker wel hebben.
en die wil ik toch zeker wel hebben.
ja maar welk merk is dat en is dat uberhaupt wel wat, de prijs iig wel!, 260 peik of zo,
vraag me af of ik niet aleen de waterblokken voor proc en chipset kan kopen en de rest bij intratuin en zo... beetje zelf klooien, zal vast goedkoper wezen..
vraag me af of ik niet aleen de waterblokken voor proc en chipset kan kopen en de rest bij intratuin en zo... beetje zelf klooien, zal vast goedkoper wezen..
Pagina: 1