[BC3] complete sets waterkoeling in NEDERLAND?

Pagina: 1
Acties:

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-05 02:08
utfs!, dat heb ik al gedaan dus nu met het belangrijke door te gaan:

Ik wil watercooling.
dit voor in mijn 4e (test) pc om ook eens te kijen wat dat nu weer is. Er zit een p3 450 in mocht dat nog van belang wezen. Het moet wel mee upgradable wezen, niet dat als er een andere procc in komt of ander mobo dat het allemaal weggegooid geld is..
Eingelijk zoek ik een mooi compleet setje hiervoor, nou zag ik dat de oc shop zoiets heeft, ook heb ik al een replay gegeven over of die set wat is, maar zijn er nog meer zaken in NEDERLAND die complete sets verkopen ??

thnx

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

De Regenboog

www.regenboog.net Ik weet niet of alles op de website staat. Maar toen ik laatst in de winkel was, hadden ze de collectie flink uitgebreid. (alle orbjes, alpha''s, fops, en dus ook complete waterkoelings setjes.)

Geen inspiratie

Verwijderd

bij de oc-shop hebben ze ook een complete set

ocshop

• DaOverclocker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05 17:27

DaOverclocker

Overclocker for life...

zucht................

systeem specs

Verwijderd

Op dinsdag 10 april 2001 16:40 schreef martijn12345 het volgende:
De Regenboog

www.regenboog.net Ik weet niet of alles op de website staat. Maar toen ik laatst in de winkel was, hadden ze de collectie flink uitgebreid. (alle orbjes, alpha''s, fops, en dus ook complete waterkoelings setjes.)
regenboog.... leuke winkel.... NOT... zie search

Verwijderd

OHHYES ze hebben de swiftech''s bij OCSHOP WOHOOO

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-05 17:19

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Op woensdag 11 april 2001 09:33 schreef Herman het volgende:
www.oc-shop.nl
www.ned-cool.nl
www.gerla.nl
www.regenboog.net
Oplichter;)
www.oc-shop.nl
www.ned-cool.nl
www.gerla.nl
www.regenboog.net

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Duurde nog lang voor er iemand iets van zei.......

Geintje jongens, moet kunnen... :P:P

• Leipo
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
damn wat een prijzen voor die swiftech en The Core...daar kun je een hele leuke waterkoeling voor kopen die veeeeel beter koelt en veeeeel stiller is: 80HP = 52,5 DBa!!!!!!!!!!

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

He Leipo, leg eens verder uit.....

Waar zag je The Core trouwens?

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:00

mvds

Totally awesome!

Op woensdag 11 april 2001 12:56 schreef Leipo het volgende:
damn wat een prijzen voor die swiftech en The Core...daar kun je een hele leuke waterkoeling voor kopen die veeeeel beter koelt en veeeeel stiller is: 80HP = 52,5 DBa!!!!!!!!!!
Nou, als je een setje koopt voor waterkoeling ben je toch een stuk duurder uit dan wanneer je een topkwaliteit fan koopt hoor.

• PsYgHo
tja mischien moet ik eens ff met herman babbelen... Heb ook al een advertentie gezet, maart lijkt erop dat er niet veel 2e hands watercooling spul te koop is..

In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Die van OCShop is de beste keus vind ik, want je krijgt er ook nog een chipset cooler bij!
en die wil ik toch zeker wel hebben.

• PsYgHo
ja maar welk merk is dat en is dat uberhaupt wel wat, de prijs iig wel!, 260 peik of zo,

vraag me af of ik niet aleen de waterblokken voor proc en chipset kan kopen en de rest bij intratuin en zo... beetje zelf klooien, zal vast goedkoper wezen..

Pagina: 1