[BC3] Spire cooler op Abit k7ta-raid

Pagina: 1
Acties:

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-05 10:12

MaDLiVe

.-Observer-.

Topicstarter
Het pas niet of ligt het aan mij....het is zo een ronde Spire cooler......er zitten 3 weerstandjes achter het slot voor de proc..en tenzij ik die er niet wil afscheuren pas het er niet op........Suggesties graag.......

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

eeuh .. ja het past wel. bij mij werkt die.. je hoeft niets te scheuren.. maar bij mij zijn de pootjes van de 3 diodes (geen weerstandjes hoor... zouden wel heel flinke weerstandjes zijn dan..:)) wel wat gebogen...van de socket af... prima zo...:)

Effe een beetje wrikken dus.. maar op eigen risico en verantwoordelijkheid hoor..:)

edit:typo

• toastingnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-05 10:22
Hmm..terug brengen en een andere halen. Die Spire is niet echt fantastisch. Weet niet wat voor cpu je hebt en of je graag wilt oc-en, neem anders dan maar een coolermaster, en koop er een andere fan op: bv Sunon...

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

Verwijderd

Een ijzervijl doet soms wonderen >:)

Verwijderd

Op dinsdag 10 april 2001 13:03 schreef Squeek het volgende:
Een ijzervijl doet soms wonderen >:)
Die vijl moet je natuurlijk alleen op de koeler gebruiken heh.. :D

Verwijderd

Sorry, even tussendoor...
Heb jij er ook zo een:
Plaatje
Want ik heb me laten vertellen dat de koelribben van Spire recht horen te zijn.:?

A.U.B. Het urreltje kopieeren, en plakken in de adresbalk.

edit:

Het sideloaden is nu overal afgelopen...:(

Verwijderd

Nou, dat plaatje wil ook niet echt snel laden..
Zo zien de spire orbs er uit. De linker is de ''betere''
Afbeeldingslocatie: http://www.spire.nl/images/products/coolers/5d21b3.gifAfbeeldingslocatie: http://www.spire.nl/images/products/coolers/5d17b3.gif

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Topicstarter
Op dinsdag 10 april 2001 15:00 schreef Hooi het volgende:
Nou, dat plaatje wil ook niet echt snel laden..
Zo zien de spire orbs er uit. De linker is de ''betere''
[afbeelding][afbeelding]
De linker dus met de rechte koelvinnen in het silver.......ik heb nu dus zo een unnamed ding erop zitten ICE berg ofzo die cooled goed maar scheen maar tot 1ghz te gaan...aangezien ik em al geoc-ed heb 1ghz (10x100)-->1,2 (133x9) wou ik een andere cooler erop de spire dus (enigste die de lokale computer boer had)
met de ouwe cooler is ie idle 31 graden en stressed niet warmer dan 52 graden :7
Hoop dat die spire het beter doet.....vanavond effies probeen 8-)
Excuses voor de warige post..doe altijd teveel dingen tegelijk >:)

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Verwijderd

Kip,
nee helaas, het plaatje wilde nooit laden.

Ik blijf het leuk vinden dat die kleine orb het beter doet. :)
Gek, maar leuk !

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Topicstarter
ok.....spire erop gemonteerd (enig geweld)
maar die dingen zijn brakke!! 61 graden tijdens een potje action quake!!.....dan maar mijn oude cooler erop...wordt ie 52 graden tijdens ut quaken.....volgens mij komt het omdat die spires een te kleine fan hebben en een klein opp op de processor ze bedekken namelijk echt alleen de core!

Verwijderd

Ik vind het toch een beetje vaag dat die van mij goudkleurig is ipv zilver...:?
En hij koelt een stuk beter dan de standaard intelkoeler!:)

Verwijderd

KIP,
welke heb jij dan? Die rechter van ''mijn'' twee plaatjes is nogal eens goudkleurig. Niet diep goud, een beetje als honing.

Dat zou dus wel komisch zijn, want die linker zou nu juist beter moeten zijn .. :P

Verwijderd

Hooi,
Je hebt het plaatje toch gezien?
Anyway, ik heb de rechter, dan klopt de kleur dus blijkbaar wel.
Destijds bestond die linker nog niet, maar uit verschillende tests is gebleken dat die rechter beter is (en kleiner...)

Verwijderd

Waarom laadt het plaatje niet?
Heb je wel ge-copied en ge-pasted?

Verwijderd

;) Barst, je hebt gelijk. Zo doet ie het wel.
Pagina: 1