De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
AOpen AX6BC, PII 400, 64mb, viperv550,56k modem
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
dan fbs gaan verandere
bv 112 fbs
4xx nogwat krijg je dan
Een stuk of 5 keer heel snel op de aan-uit knop raggen zet de bios ook naar default terug.Op dinsdag 10 april 2001 09:51 schreef gilseboer het volgende:
Je moet eerst ff bios clearen met jumpertje (als pc niet meer aan gaat door in de bios over te klokken)
......
Abit KT7A, 700@5.5*150@1,75V, 512 Mb, TNT2 M64 32MB AGP, Terratec DMX x-fire1024, Iiyama VM 452
als ik nu de computer aan doe dan blijft mijn beeld zwart en alles blijft stil maar de computer is wel aan
wat moet ik nou precies doen ik ben nog een beetje newbie:(
Verwijderd
echt supper suptiel LOLOp dinsdag 10 april 2001 12:49 schreef Dr. Vork het volgende:
[..]
Een stuk of 5 keer heel snel op de aan-uit knop raggen zet de bios ook naar default terug.
Doe ik op mijn werk als ik de computers daar weer eens te hoog heb geklokt :-)Op dinsdag 10 april 2001 20:41 schreef Hiro Shima het volgende:
[..]
echt supper suptiel LOL
Werkt perfect.