De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
sorry, op dit mobo is je proc niet te overclocken, enkel door je fsb in te stellen op 110 kan je iets hoger gaan, maar die 112 haalde de mijne niet.
dus, slecht mobo om te overclocken.
enkel je proc inkleuren kan helpen, (l1 en l7 bridges als ik mij niet vergis)had hier een goede link voor, maar die is momenteel down.
met het inkleuren bedoel ik dat je hem op een vast mhz zet, bv 1050 en een vast voltage.
want op dit mobo kan je je voltage ook niet instellen.
tip, verkoop hem en koop een ander mobo waar je dit wel kan(abit, asus,..)
succes
*D*D*D
dus, slecht mobo om te overclocken.
enkel je proc inkleuren kan helpen, (l1 en l7 bridges als ik mij niet vergis)had hier een goede link voor, maar die is momenteel down.
met het inkleuren bedoel ik dat je hem op een vast mhz zet, bv 1050 en een vast voltage.
want op dit mobo kan je je voltage ook niet instellen.
tip, verkoop hem en koop een ander mobo waar je dit wel kan(abit, asus,..)
succes
*D*D*D
Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh
Weet ik voldoende, bedankt.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen