[BC3] overclocken van een Dell???!!!!

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hoe moet ik een Dell overclocken??? want volgens mij is ie best wel beveiligd.

mzzls Peter

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Goingin
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-02-2023
Vergeet dat maar

Not doable

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:40

Flexx

This side up

Check dit
gathering.tweakers.net/showtopic/157848

Gaat ook over dell overclocken, misschien dat je daar wat info vind.

• StarLite
  • Laatst online: 01-12-2025

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Wat voor Dell isset¿
Wij hebben thuis ook zon ding en die P2 333 wil best wel op 400 lopen hoor!

tis een Dell Dimension XPS 333

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• BC3 Victim
ik heb een dell dimension XPSD333

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

JAH die heb ik hier ook staat jah.
Ik heb hem stabiel op 400MhZ.
www4.tomshardware.com/cpu/98q2/980514/index.html

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• BC3 Victim
moet je dan gewoon een stikkertje over die B21 heen plakken?????

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Jah.
Het is FF klooien [evt met een pincet] maar het is heel goed mogelijk.

Tip: Gebruik tape die op kleine stukkies GOED plakt, dat grijze brede tape wil wel aardig.
Gewoon huis-tuin-en-keukenplakband is mij niet bevallen, omdat dat op kleine stukkies gewoon NIET wil plakken.

\o/

• BC3 Victim
en dan gaat ie gewoon op 400Mhz lopen???

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Yup, de FSB gaat dan automatisch naar 100 MhZ, en de multiplier blijft 4, dus 4x100 geeft ons 400 MhZ

\o/

• BC3 Victim
ik heb op een andere manier ook op 400Mhz gekregen. kijk maar eens op www.octools.com en dan moet je softfsb downloaden. en dan als moederbord Intel AL440LX. als je het programaatje geinstalleerd hebt!!!

Maar wel bedankt voor al je tips!!!!

Mzzl Peter

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

-Stef-

Slainthe!

Ik heb hier een DELL Dimension XPS T600r. Heb al eerder op I-net gezocht maar weinig/nix kunnen vinden over het o''clocken van deze CPU :( Ook het BIOS geeft trouwens bar weinig info. Verder wel erg tevreden over mijn compu.

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

Pagina: 1