[BC3] Power of the Orb''s

Pagina: 1
Acties:

• AlPha.BeYoNdeR
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-05 16:07
Ik wil wat weten of de coolers genaamd Orb''s (Spire Orb, Gold Orb etc.) Wat zijn hier de voordelen van ?? Hoe zien ze eruit en waar zou ik die kunnen aanschaffen ? (Ik woon in Dordrecht(bij Rotterdam, misschien bij de Alternate ??) :?

Ook heb ik vage dingen gehoord over de cooler genaamd ''Silverado''. Ik zou hier graag meer info over willen weten (ja ik heb watercooling dus zeg nou niet van "wat moet je met een normale cooler als je al watercooling heb ?" :) )

Verwijderd

Als je er informatie over wilt hebben moet je maar is lekker de search gebruiken. Je klinkt hierboven op SEARCH, en dan tik je in waarnaar je wilt gaan zoeken. En dan krijg je info.

• hervaz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-11-2025
Hmm zijn 100000 vragen over gesteld maar ok: de orb familie zijn een stel redelijk goeie koelers die er ERG mooi uit zien, kijk maar eens op www.thermaltake.com, voor de rest staan ze bekend als core crackers van tbird''z en duron''z :)

• WiD
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-08 13:30

WiD

Op maandag 09 april 2001 18:16 schreef iFc-Freaky het volgende:
Als je er informatie over wilt hebben moet je maar is lekker de search gebruiken. Je klinkt hierboven op SEARCH, en dan tik je in waarnaar je wilt gaan zoeken. En dan krijg je info.
Vermoedelijk nogal veel info >:)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
search!!!!!!!!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:16
Idd.. search levert genoeg op.
Pagina: 1