Ik ben op zoek naar plaatjes van handvatten die je eenvoudig kunt verwijderen (dus niet iets dergelijks als dit (permanent):

of als dit (semi-permanent); het blijft uitsteken:

hieronder is imho wel een mooi voorbeeld, maar de zijpanelen van mijn kast zijn hier (denk ik) niet sterk voor:

Wat ik eigenlijk zoek is een soort constructie (zonder uitsteeksels) waar ik heel eenvoudig een handvat in kan steken (liefst zonder schroeven ed.)
Heeft iemand goeie ideeen/links (jaja ik heb gezocht, maar eigenlijk alleen dit soort voorbeelden gevonden
)

of als dit (semi-permanent); het blijft uitsteken:

hieronder is imho wel een mooi voorbeeld, maar de zijpanelen van mijn kast zijn hier (denk ik) niet sterk voor:

Wat ik eigenlijk zoek is een soort constructie (zonder uitsteeksels) waar ik heel eenvoudig een handvat in kan steken (liefst zonder schroeven ed.)
Heeft iemand goeie ideeen/links (jaja ik heb gezocht, maar eigenlijk alleen dit soort voorbeelden gevonden
Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW
Hey, die handvaatjes op die laatste case die zijn wel vet! k Denk dat ik dat ook es ga maken...
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
zet er wielen onder, dan moet je niet dragen
Speed is nothing without control, but who cares
hmm ... met een kast over straat rijden ... uhm nee
bovenste 5.25 slot gaat wat lastig met een deurtje
Het gaat me om een oplossing waar je niet al te veel last van hebt (wat er mooi uitziet), maar als je af en toe je kast moet verslepen, dan wil ik ''m wel makkelijk kunnen tillen ... en ik wil niet van die uitstekende dingen ... dat onderste voorbeeld is van een oude highscreen kast (nu een P120) en dat is echt heel gemakkelijk, maarja bij mijn kast kan dit niet (losse zijdeuren) ... misschien moet ik maar een handvat aan de achterkant (bovenin) maken, maar eigenlijk hoopte ik op een beter idee
(ben ik de enige soms die een handvat echt waanzinnig lelijk vind???)
bovenste 5.25 slot gaat wat lastig met een deurtje
Het gaat me om een oplossing waar je niet al te veel last van hebt (wat er mooi uitziet), maar als je af en toe je kast moet verslepen, dan wil ik ''m wel makkelijk kunnen tillen ... en ik wil niet van die uitstekende dingen ... dat onderste voorbeeld is van een oude highscreen kast (nu een P120) en dat is echt heel gemakkelijk, maarja bij mijn kast kan dit niet (losse zijdeuren) ... misschien moet ik maar een handvat aan de achterkant (bovenin) maken, maar eigenlijk hoopte ik op een beter idee
(ben ik de enige soms die een handvat echt waanzinnig lelijk vind???)
Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW
Bij J&H hebben ze inbouwhandvatten voor flightcases.

http://www.licht-geluid.nl/winkel/Artikel.asp?id=CCH1051z

http://www.licht-geluid.nl/winkel/Artikel.asp?id=CCH1051z
Ik snap waar je heen wilt ...
Als je geen lan hebt wil je dat die handvatten niet echt opvallen , en als je wel een lan hebt moeten die handvatten je peeceetje heel houden.
Die handvatten op je onderste kastje waren inderdaad een goeie ... maar als je een iets bredere kast hebt heb je panne.
Tja ... flightcase-handles zijn wel wat groot.
Ik ben ook wel benieuwd naar een goed antwoord.
Kan ik dat ook gelijk weer op me bakkie bouwen :-))
Als je geen lan hebt wil je dat die handvatten niet echt opvallen , en als je wel een lan hebt moeten die handvatten je peeceetje heel houden.
Die handvatten op je onderste kastje waren inderdaad een goeie ... maar als je een iets bredere kast hebt heb je panne.
Tja ... flightcase-handles zijn wel wat groot.
Ik ben ook wel benieuwd naar een goed antwoord.
Kan ik dat ook gelijk weer op me bakkie bouwen :-))
Pagina: 1