Toon posts:

[BC3] stroboscoop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een stroboscoop zelfbouwpakketje gekocht bij conrad maar nu vraag ik af of die spoel die eropzit problemen geeft als ik dat ding in mijn kast plaats.

iemand ideeën of suggesties?

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08-2025
het beste is dat je um met ijzer afdekt, maar opzich maar het nog geeneens zoveel uit, wel uitkijken met je hardeschijf

Audi A8 W12 6.0

Verwijderd

hehe zo''n ding in je pc met plexiglas? ik hoop voor je dat je een externe aan/uit schakelaar ervoor maakt, want 1 of 2 keer is zo''n ding wel leuk, maar daarna zet je''m niet meer aan (tenzij je wil showen ofzo)

• Tomas Zwinkels
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-11-2021

Tomas Zwinkels

graancirkels in m'n sokke

zal wel meevallen... tip: houd um ff langs je monitor en als je beeld heel erg wazig word niet doen anders lijkt het met geen probleem.. en als ie instabiel word merk je het vanzelf.. teminste ik neem aan dat jew het over het storings veld hebt??

edit:
goeie ijzeren geaarde behuizing eromheen doiet wonderen...

Heaven is overrated... -[Al 4.5 jaar hetzelfde Usericon]- ::Trots op zijn pasieve Got gedrag::

Verwijderd

Topicstarter
ìs leuk voor feesten en partijen.

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08-2025
ik word in de keet al gek van zon ding :(

(vraag niet wat de keet is ;))

Audi A8 W12 6.0

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 23:21

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Op maandag 09 april 2001 16:23 schreef delyver het volgende:
ik word in de keet al gek van zon ding :(

(vraag niet wat de keet is ;))
wat is de keet¿ ;)

Ligt er ook aan heoveel watt je dat ding maakt, je hebt ook strobotjes op 12V, die storen zeker niet.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Pagina: 1