De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik zal de pics ff op een andere server zetten
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ja het gaat wel heel erg langzaam...Op maandag 09 april 2001 15:46 schreef Euroshima het volgende:
Beetje sloom niet?
Ik zal de pics ff op een andere server zetten
Alle proemn in n drek
Maar ik heb inmiddels wel die plaatjes van raketnet gezien. En ik vind het maar een vaag ding, ik zou niet weten wat je ermee moet.
wel lachen gemaakt
Audi A8 W12 6.0
Verwijderd
Jammer is alleen dat die dikke plaat onderaan verkeerd om zit..
Zijn ze klein genoeg om ze op de rammetjes te zetten ?
Audi A8 W12 6.0
heheOp maandag 09 april 2001 16:28 schreef Hooi het volgende:
Omdat het je aan iets kleins en heets doet denken ??
grapjas
Audi A8 W12 6.0
The page you are looking for is currently unavailable. The Web site might be experiencing technical difficulties, or you may need to adjust your browser settings.
This too shall pass