De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
misschien moet je ff een fotoje van de kast plaatsen ...}:O
Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW
kan eigenlijk altijd, als je het reservoir buiten je kast laat... het enige wat er dan in gaat zijn 2 slangetjes en een koelblokje..
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Het kan wel hoor. Ik heb het zelf in een miditower, maar dat maakt verder niet zoveel uit.
Ik heb met hout een soort ''doos'' gemaakt onder de kast, met daarin de radiateur en reservoir met pomp.
Ik heb 2 gaten onderin de kast gemaakt waar de slangen doorheen lopen. Dit slangen lopen met hoekstukjes naar het waterblok op de processor. Past in "iedere" kast..
Ik heb met hout een soort ''doos'' gemaakt onder de kast, met daarin de radiateur en reservoir met pomp.
Ik heb 2 gaten onderin de kast gemaakt waar de slangen doorheen lopen. Dit slangen lopen met hoekstukjes naar het waterblok op de processor. Past in "iedere" kast..
Ik neem aan dat je niet overclockt, met een DELL. In dat geval heb je waarschijnlijk ook geen radiator nodig. Dan moet het helemaal passen. De pomp+reservoir kan je met een beetje kwaaie wil in een stukje PVC pijp stoppen, van 75mm doorsnee. Dan heb je en reservoir ter grootte van een flinke beker. dat moet altijd passen.
Een radiator kan je alleen met een beetje fantasie kwijt, vrees ik. Maar dat is met de meeste kasten.
Een radiator kan je alleen met een beetje fantasie kwijt, vrees ik. Maar dat is met de meeste kasten.
waarom een waterkoeling bouwen als je een PC hebt die je niet kunt overklokken ? was gewoon een vraag die even door mijn hoofd spookte
Geen inspiratie
Waterkoeling is erg stil...Op maandag 09 april 2001 22:18 schreef martijn12345 het volgende:
waarom een waterkoeling bouwen als je een PC hebt die je niet kunt overklokken ? was gewoon een vraag die even door mijn hoofd spookte
Is waar, maar ik heb nooit het storende kunnen ontdekken aan een voedingsfan+coolermaster combinatie (evt. op lager volt.)
Geen inspiratie
Ik heb zelf ook een Dell die non overclockable is, maar die is van nature al superstil, dus waarom waterkoeling.
Mijn groffe systeem maakt van nature al meer lawaai
Mijn groffe systeem maakt van nature al meer lawaai
Nou dan hebben jullie mijn Dell nog niet gehoord dat ding is net een motor 
ik kan amper slapen:r
ik kan amper slapen:r
Pagina: 1