De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
ja dat moet dus wel, pas bij hogere versies ik geloof 1200 Mhz ofzo zijn ze al verbondenBij de T-Bird hoef je toch niet meer te klooien met potlood streepjes...toch?
als je hem niet unlocked kan je enkel spelen met je fsb, niet met je multiplier.
dus unlocken die proc.
succes
*D*D*D
dus unlocken die proc.
succes
*D*D*D
Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh
Verwijderd
Ik heb ook een 800Mhz Athlon op mijn A7V.
Ik heb de L1 bruggen verbonden. Ik kan hem maximaal maar op 976Mhz krijgen.
De multilijer krijg ik niet hoger dan 8.5
wie helpt...
wie helpt...
Verwijderd
Beetje verwarrend..Op maandag 09 april 2001 10:39 schreef Daniel-San het volgende:
Ik heb ook een 800Mhz Athlon op mijn A7V.
wie helpt...
Je hebt de FSB dus op 114 of 115 staan.
Als je hem op 9 x 100 = 900 Mhz zet doet hij het dus niet ?
Dat kan maar één ding betekenen, je moet de L1 brug opnieuw inkleuren.
Goed uitgummen, schoonmaken, en opnieuw inkleuren.
Gebruik een HB potlood, een vergrootglas, en haal het potlood meerdere keren op en neer over de streepjes. Zorg dat de streepjes elkaar onderling niet raken. En ga net zo lang door met schoonmaken en opnieuw peoberen tot het wel goed werkt.
Je kunt voor het succesvol overclocken en de beste stabiliteit het best de FSB zo laag mogelijk houden en de multiplier gebruiken voor de grotere stappen. Liever 9,5 x 100 dan 9 x 105 of 106 i.v.m. de stabiliteit.
Succ6
Thanx guys, kan ik nu tenminste verder.
Iemand nog suggesties waar ik een goed overzicht kan krijgen hoe ik moet Unlocken...URL ofzo?
Iemand nog suggesties waar ik een goed overzicht kan krijgen hoe ik moet Unlocken...URL ofzo?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Pagina: 1