Toon posts:

[BC3] Behoefte aan een Nederlandse Casemod winkel?

Pagina: 1
Acties:
  • 159 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik zat me eens af te vragen, waarom wij nederlanders geen winkel of online shop hebben met case mode spul. En om nou alles uit USA te verschepen kost je ook handen vol geld. Daarom ben ik bezig om een nederlandse ,caseetc.com/pycon.com/pcmods of hoe je het ook wilt noemen, online shop te beginnen. Ik heb al gesproken met fabrikanten en ik kan retailer worden van pcmods.com dus dat gaat wel lukken, maar nu is de vraag is er wel belang bij een Nederlandse versie van pcmods.com? De verzendkosten zijn dan iig niet zo groot.

Graag verw8 ik zoveel mogelijk reacties, want dit kun je zien als een soort marktonderzoek.

Verwijderd

Dit is al meerdere keren gevraagd. Zou idd wel mooi zijn. Met name deze producten:

- Neon Lampen
- Molding
- Fans
- Fanguards.

En dan niet zo duur als je begrijpt wat ik bedoel.

Verwijderd

tuurlijk is daar een markt voor,... zorg voor goede service,... redelijke prijzen en snelle levertijden en wij zijn je man(nen)/vrouw(en) !!

Verwijderd

Hier heb ik eigenlijk al heel lan g op gewacht. Ik ben wel een aantal malen op pcmods.com geweest, maar omdat de verzendkosten me toch te duur waren toch maar niet besteld. Veel interessant spul hebben ze wel :9~

Houd ons op de hoogte ;)

Verwijderd

Dat zou idd echt beter zijn!!!!

• Tefflar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-05-2025
Zeker geintresseerd!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hey tuurlijk zou dat mooi zijn want dan hoef je die dure shpping niet te betalen enzo. dan kan het ook onder rembours in plaats van met een credit card enz.
Zeker doen man! das volop beter!

fannetjes en window kits en neon en ledjes en ... :9~ ik heb er nu al zin in.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Amen

• Mennootje
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-08 16:12
Als je zo ongeveer het assortiment ala Caseetc.com hebt ben ik al heeeel tevreden :)

Verwijderd

Hier is een klant.
Vergeet niet de nodige schakelingen een site met een mooi design.
En de gaafste spullen die nog niet zijn genoemd.

Verwijderd

Op zondag 08 april 2001 13:09 schreef texeltweaker het volgende:
Dat zou idd echt beter zijn!!!!
hehe je platje

ge bent er bij gebent er bij :)

{ is wel beetje heel erg OFFTOPIC )

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08-2025
8-) man!!!

k alleen bijna alles al :(

moet enkel nog neons hebben :)

Audi A8 W12 6.0

• BC3 Victim
De spullen voor een casemod zijn in nederland wel te vinden je moet alleen goed zoeken.
En waarom zoeken als er een (ned) winkel voor is.
Ik hoop dat het je allemaal gaat lukken ik ben in ieder geval erg nieuwsgierig. 8-)
Ik kan eigenlijk niet w88 ik ben namelijk op dit moment met een casemod bezig ;)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Gman
Op zondag 08 april 2001 13:47 schreef -Dissection- het volgende:
De spullen voor een casemod zijn in nederland wel te vinden je moet alleen goed zoeken.
En waarom zoeken als er een (ned) winkel voor is.
Ik hoop dat het je allemaal gaat lukken ik ben in ieder geval erg nieuwsgierig. 8-)
Ik kan eigenlijk niet w88 ik ben namelijk op dit moment met een casemod bezig ;)
Ik ga v.d. week ff op zoek naar leuk spul, neonkabels voor m''n toetsenbord, neonlampen voor m''n kast, dat soort gein.

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

zorg dan dat je ook een dotcom krijgt dan kan je je handeltje ook nog verkopen aan belgië, engeland en weet ik waar.

maareh top ID.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

idd, het is een erg goed plan, zorg dat je echt alles kan leveren, je hoeft het natuurlijk niet allemaal op voorraad te hebben maar je moet het wel kunnen krijgen. ik ben erg benieuwd. het is misschien ook wel een goed idee om gereedschap zoals dremels en proxons te gaan verhuren. ik neem aan dat je ons wel op de hoogte houdt, suc6 ermee,

H A W K

• NightOwlNL
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-05 21:45
we hebben hier in nederland toch OC-shop :?

in iedergeval > we hebben gamma en display electronica > die 2 samen verkopen bijna alles om zelf te knutselen an je case:)

Verwijderd

Ga je ze ook kant en klaar verkopen? Een glazenkast ofzo. :) Of van plexiglas for that matter! :)
Voor de luie ppls onder ons.

Verwijderd

Op zondag 08 april 2001 13:56 schreef MR_WAZOO het volgende:

in iedergeval > we hebben gamma en display electronica > die 2 samen verkopen bijna alles om zelf te knutselen an je case:)
beetje konkuurenzie kan geen kwaad

• delyver
Op zondag 08 april 2001 13:56 schreef MR_WAZOO het volgende:

als het door gaat heb je dus een alles in een winkel, dat ruled altijd vel meer vind ik :)

Audi A8 W12 6.0

• BC3 Victim
Lijkt me een topidee ! ik hoop alleen dat het dan een beetje goedkoper wordt dan de rest. :) dan zit ''ie gebakken.

• MrE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09-2025

MrE

Sugardaddy take me home..

[img]"http://home.kabelfoon.nl/~mre/preview/drool.gif[/img]

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

• vAr
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 08-12-2021

vAr

Hou nog wel ''even'' een gedegen marktonderzoek, zou ik zeggen... want alhoewel T.net wel een goed beeld geeft, kun je niet een bedrijf beginnen voor ''een paar'' casemodders...

De afzetmarkt in de US is bijvoorbeeld ZO VEEL groter dan hier in NL... dan moet je al weer internationaal/europees gaan werken...

Duron 650 @ 1,01 Ghz, Abit KT7, 320 mb SDRAM pc133. Spire Orb + 1x 80 mm Fan.

• StarLite
  • Laatst online: 17-08 23:21

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Een casemod winkel¿
I''m in!
Zeker als er kant en klare "bouwpaketten" worden geleverd, bijv voor baybussen etc.
Alle onderdelen + een schematje.

* StarLite is wel geinterreseerd

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• delyver
Op zondag 08 april 2001 14:12 schreef MrE het volgende:
[afbeelding]
ja mooie slogan :)

Audi A8 W12 6.0

Verwijderd

Kewel 8-)

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

ga je winkel dan wel in haarlem vestigen want dan hoef ik niet zo ver te fietsen.
:):):)

• delyver
neee doe maar in het altijd gezellige en drukke wildervank ;)

Audi A8 W12 6.0

• aKra
  • Laatst online: 22-08 22:39

aKra

Intentionally left blank.

Zou een enorm goed idee zijn! Als je hulp nodig hebt kan je me ICQ-en/Mailen.

Intentionally left blank.

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

misschien is het dan ook een ID om daar dan ook meteen een aantal casemods te laten zien van wat je allemaal met je kast kan doen.

dat haald menig mens ook nog over om het te doen.

Verwijderd

Topicstarter
Al veel replys :) het wordt iig geval een internetshop in enschede (daar woon ik :) )
Wat artikelen betreft daar maak ik mij op dit moment niet zo druk over. Ik ben nu echt puur met research bezig in Duitsland ,Belgie en Engeland en dan maar afwachten hoe dat gaat aflopen. Als het allemaal door gaat dan heb ik iig alle spul die je bij www.pcmods.com kun krijgen en daar wil ik het dan eerst mee doen. Als het dan echt gaat lopen dan kan ik nog wel ff verder zien wat ik aan spul kan verkopen. Ik denk dat ik binnen nu en een maand mijn research afmaak en dan ff gaan bespreken met fabrikanten.

Ik hou jullie zekers op de hoogte. En ik hoop dat dit echt een suc6 wordt.

Verwijderd

Een europese shop lijkt me beter. Gewoon omdat NL nog al klein is. Duitsland en Belgie en Engeland er bij zou beter zijn. Als je een "europese mirror" van pcmods.com wordt kan je wel wat beginnen. Je hebt een andere site achter je. En de verzend kosten kunnen omlaag voor Europa.

But i like the id...Goed Bezig Herman!:+

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij nog urls geven van een soort gelijke forums als GoT maar dan in Belgie, Duitsland, Frankrijk, Engeland, etc..

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik wil echt nie flauw doen, Leroy.
Maar je bent 18. Hebt geen ervaring met management. En geen poen.

Je hebt denk ik toch een vergunning nodig??
Aangzien jij als 18-jarige niet echt een stabiele liquide basis hebt, krijg jij die vergunning nooit.

Als dat op wat voor reden dan ook toch van de grond komt, dan moet je kappen met school. Omdat zo`n shop veel tijd inneemt. Stel je voor dat je failliet gaat.
Heb je geen diploma en geen geld.

Als ik jou was zou ik eerst school es afmaken. En een studie doen, en dan evt. zoiets opstarten. Ik denk dat jij hier iets te licht over denkt.

Damn, ik lul als een ouwe zak, maar dat is mijn opvatting.

• te(X)en
  • Laatst online: 24-10-2024

te(X)en

plons...

Op zondag 08 april 2001 15:36 schreef Hitpoint het volgende:
Al veel replys :) het wordt iig geval een internetshop in enschede (daar woon ik :) )
Wat artikelen betreft daar maak ik mij op dit moment niet zo druk over. Ik ben nu echt puur met research bezig in Duitsland ,Belgie en Engeland en dan maar afwachten hoe dat gaat aflopen. Als het allemaal door gaat dan heb ik iig alle spul die je bij www.pcmods.com kun krijgen en daar wil ik het dan eerst mee doen. Als het dan echt gaat lopen dan kan ik nog wel ff verder zien wat ik aan spul kan verkopen. Ik denk dat ik binnen nu en een maand mijn research afmaak en dan ff gaan bespreken met fabrikanten.

Maar wil je echt flinke scheppen met geld gaan investeren heirin? Wan tdat is wel nodig denk ik, je moet nl een voorraad hebben. Niet dat als ik wat bestel, jij het eerst uit de USA moet laten komen en dan naar mij toe.

Maar het idee is zeker leuk en als het niet al te duur wordt mag je mij tot je klantenkring rekenen :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 08 april 2001 15:52 schreef stokkie het volgende:
Ik wil echt nie flauw doen, Leroy.
Maar je bent 18. Hebt geen ervaring met management. En geen poen.

Aangzien jij als 18-jarige niet echt een stabiele liquide basis hebt, krijg jij die vergunning nooit.

Als dat op wat voor reden dan ook toch van de grond komt, dan moet je kappen met school. Omdat zo`n shop veel tijd inneemt. Stel je voor dat je failliet gaat.
Heb je geen diploma en geen geld.

Als ik jou was zou ik eerst school es afmaken. En een studie doen, en dan evt. zoiets opstarten. Ik denk dat jij hier iets te licht over denkt.

Damn, ik lul als een ouwe zak, maar dat is mijn opvatting.
Haha Stokkie, denk je nou echt dat ik dit alleen ga doen? Ik verdien maar 600 piek in de maand en daar kan ik dus echt niet veel voor kopen (en al helemaal niet investeren). Ik doe dit samen met een collega van mijn vader hij verkoopt al computers/onderdelen enzo, en wij tweeen starten dat als alles goed gaat op. Check: http://www.vaneck-computers.nl

Verwijderd

De echte ondernemer. :)
Bil Gates werd ook uitgelachen en begon ook erg vroeg.
Lijkt me wel leuk, maar ik denk niet dat er een grote markt is in Nederland. Het is maar een relatief kleine groep die aan casemod doet. Maar het lijkt me wel erg makkelijk als er zo''n winkel is.

suc6

• delyver
ik zou idd over heel europa doen denk ik, als je gewoon zorgt dat je geen verlies maakt :)

Audi A8 W12 6.0

Verwijderd

Met de juiste mensen maak je altijd winst.

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op zondag 08 april 2001 16:52 schreef Shabby het volgende:
De echte ondernemer. :)
Bil Gates werd ook uitgelachen en begon ook erg vroeg.
Lijkt me wel leuk, maar ik denk niet dat er een grote markt is in Nederland. Het is maar een relatief kleine groep die aan casemod doet. Maar het lijkt me wel erg makkelijk als er zo''n winkel is.

suc6
Bill Gates is slecht voorbeeld. Toen hij begon was er een behoefte (en nog niks wat echt in de buurt kwam), en hij sprong erop in. Maar aangezien de markt voor casemodden niet erg groot is (en er concurrentie(!)is), geef ik dit project weinig kans.

Als het van de grond komt, dan zou er idd wel verkocht worden, maar als men eenmaal zijn/haar kassie geMOD heeft, is ut afgelopen.

Verwijderd

Waarom niet, Zo''n 70 % van alle computers zien eruit al saai grijze bakken en niemand wilt het in zijn interieur hebben. Bijvoorbeeld de Mac was heel slim bezig. Lekker gekleurde pc met een leuke configuratie. Veel mensen namen hem omdat hij zo''n lief eruit zag.

Hij moet gewoon heel slim aanpakken en zo de populareit van de mensen winnen. Want het is niet zo bekend hoor..... (niet echt veel mensen doen het ook).

Ik denk als hij het heel slim en goed aanpakt, dat het goed kan lukken.

• delyver
je moet er gewoon zo weinig mogelijk geld aan uit geven, laat een vriend van je een website maken, lekker goedkoop, zorg dat je redelijk wat geld verdient en dan kan je veel reclame maken :)

Audi A8 W12 6.0

• ThePriest
  • Laatst online: 30-01-2024

ThePriest

the one, the only

Op zondag 08 april 2001 15:59 schreef Hitpoint het volgende:

[..]
Check: http://www.vaneck-computers.nl
Het idee is zeker lollig (ik zal er nix kopen, ben absoluut geen casemodder), maar het idee is leuk. Alleen, als de kwaliteit net zo is, als die door jou genoemde website kun je het wel eens heel moeilijk krijgen. Dat kan dus ECHT niet he, zo''n website. Steek daar een dikke 1000 piek in (2 maandjes werken voor jou) en het ziet er al 10x beter uit. No offence verder. 8-)

• Zorg
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:01
Op zondag 08 april 2001 15:52 schreef stokkie het volgende:

waarvoor moet je een vergunning hebben dan? als die beste jonge met een collega van z`n pa een bedrijfje begint (of dergelijke) hoeft hij geen vergunning te hebben hoor. En ook geen startkapitaal, zolang je geen verlies maakt is er nix aan de hand..dus niet al die belasting centen uitgeven want ze komen toch wel :(

Taco

Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be

• delyver
hhmmm ja, je moet die site wel ff wat beter maken!!! wat een lelijk ding zeg

dat kan ik zelfs beter :)

Audi A8 W12 6.0

• Foxfire
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-08 13:46
Goed idee! Al dat gezoek naar je spullen overal is een crime! Als je nette prijzen kunt hanteren en snelle service; ben ik een klant! :)

Succes!

Tip: Keuze tussen vooruit betalen of onder rembours laten bezorgen!!
(Vooruit betalen scheelt rembourskosten maar duurt langer)

Dat dan weer wel......

Verwijderd

Op zondag 08 april 2001 15:36 schreef Hitpoint het volgende:

Enschede is goeeeeeed! 8-)

• LaborGardens
  • Laatst online: 22:36
Ik sluit me aan bij de rest van de reacties, doe je best, hanteer redelijke prijzen en je hebt aan mij een klant!!
Suc6.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 08 april 2001 21:01 schreef Zorg het volgende:

[..]

waarvoor moet je een vergunning hebben dan? als die beste jonge met een collega van z`n pa een bedrijfje begint (of dergelijke) hoeft hij geen vergunning te hebben hoor. En ook geen startkapitaal, zolang je geen verlies maakt is er nix aan de hand..dus niet al die belasting centen uitgeven want ze komen toch wel :(

Taco
En trouwens als ik zo''n handeltje wil beginnen heb ik zowiezo geen papieren nodig want voor een handelsonderneming hoef je geen papieren te hebben :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 08 april 2001 21:04 schreef delyver het volgende:
hhmmm ja, je moet die site wel ff wat beter maken!!! wat een lelijk ding zeg

dat kan ik zelfs beter :)
Hello, die site heb ik nie gemaakt :) ik maak ze veel beter :) take a look : members.home.nl/cashman/MX/

• Zorg
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:01
succes in ieder geval :)

Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be

• LaborGardens
  • Laatst online: 22:36
Op zondag 08 april 2001 21:37 schreef Hitpoint het volgende:

[..]

Hello, die site heb ik nie gemaakt :) ik maak ze veel beter :) take a look : members.home.nl/cashman/MX/
Da''s idd een stukkie mooier! Good luck ;)

• Stealth2000
  • Laatst online: 02-06 10:00
top idee

ik hoop dat als je het doorzet dat het een succes word !

greetz,
Stealth

Verwijderd

Topicstarter
Als ik een shop opzet word die iig niet eerder geopend dan na mijn examens :) das dus na 1 juni ofzo

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:16
Ik zou zeggen, doe het rustig aan.
Denk er goed over na en neem de tijd.
Je kunt dit nooit te overhaast doen, dan loopt het geheid uit op een fiasco.

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

als je een nieuwe dotcom aanvraagt neem er dan 1 zonder een "-" want dan komen er vaker mensen op meestal vergeten mensen het streepje ne het fuckking irri dat streepje.

nieuwe site is beterz maar maak het zo dat het lekker snel laat. ennuh achtergrondjes zijn niet het belangrijkst. verder ziet ie er strak uit.

kijk of je met oc-shop wat kunt regelen dat jullie een soort van samenwerking nemen zodat je ook nog van die spul kan verkopen dat zijn doen.

maak de site in 2 talen. 1 engels voor alle geintresseerden in het buitenland en natuurlijk nederlands voor ons en onze zuider buren.

plaats een aantal casemods op je site dan worden mensen ook weer sneller overgehaald want dan zien ze hie het eruit ziet enzo.

plaatst ook artikels die je vind over het product dat jullie verkopen om het xtra weer aan te geven wat het is en hie het is.

en geef korting bij grootte inkoop dan hebben wij zuinige krenterigge nederlanders er ook wat aan als we op GoT 1 grootte inkoop actie plegen bij jou.

btw koop desnoods goede spuitbussen in enzo, en neem deze dan niet op voorraad, maar zorg dat je het kunt verkopen. want een beetje casemoller geeft zijn case wel een verfje.

verder suc6 met je website en verkoop. en weet ik het allemaal niet meer.

• BC3 Victim
Ik heb laatst geprobeerd de computer idee redactie er van te overtuigen om een artikel over case-mods te schrijven.
Ze zouden er wellicht aandacht aan besteden.
Als ze dit doen en jou shop is klaar dan kan jij de aandacht krijgen van een miljoen lezers!
Ik hoop voor je dat ze er over gaan schrijven!
Veel geluk,
en waarschijnlijk wordt ik een klant van je!>:)

Verwijderd

Op zondag 08 april 2001 22:31 schreef Marteltorr het volgende:

Als ze dit doen en jou shop is klaar dan kan jij de aandacht krijgen van een miljoen lezers!
Miljoenen!!! Denk je??

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Op zondag 08 april 2001 22:35 schreef texeltweaker het volgende:

[..]

Miljoenen!!! Denk je??
er zijn in NL 16 miljoen nederlanders waarvan 25.000 tweakers zijn die zoiets niet lezen en de overigen weten nix van pcs af dus zillen wel comp ID nodig hebben >:)>:).

want wie gaat in hemelsnaam eerst handschoentjes aantrekken om ff ram erbij te stoppen. he wie:?:?

nou computer ID doet dat wel hoor, want stel, stel.

Verwijderd

Om terug te keren op het topic, ik zou er dan ook over denken om wat minder "radicale" producten te verkopen, waarvoor je niet je hele kast hoeft te modden, maar wat het toch wat mooier maakt. Denk aan LCD-schermpjes en lampjes die kant-en-klaar in een 5,25" bay ingebouwd kunnen worden.

ofzo. :)

Verwijderd

''t is wel Belgisch maar ja

Héél binnenkort online (week of 2).

Met veel cool stuff (o''clocking, en zo)

www.pcmonstershop.be

• Bene
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08 11:59

Bene

list incomprehension

Modwinkel? Hoog coolheidsgehalte maar voor ons als individu lage overlevingskans. Al jaren verkopen de lokale electronicaboeren onze ''nieuwgevonden'' spulletjes (HEC in Delft is aan aanrader: 12v neon in verschillende kleuren, SUNON fans, wraps, name it) en op het moment dat daar een paar slimmerds die zich op ons tussen zitten wordt je finaal dit kleine marktje uitgedrukt. Hoop dat ze haast maken want de huidige online shoppies zijn erg duur :)

• Gman
Ik vind het jammer dat pcmods.com alleen van dat standaard spul heeft.
Als ik een raam maak, doe ik dat echt niet met zo''n standaard setje.

Dan wil ik er iets gaaft van maken, en geen ovaal gat.

Verder is het lastig om een echt mooie radiateur te kopen voor een fatsoenlijke prijs.
Koelblokken zijn ook erg prijzig.

Wat je kan doen is op GoT een survey houden wat iedereen wilt hebben, je kan dan een pre-bestelling maken, zodat je al meteen wat kunt verkopen.

• BC3 Victim
En raad eens wat ik heb gelezen op oc-shop.nl in het vakje nieuws:

Wij zullen zeer binnenkort onze case-mod sectie uitbreiden met; neon (in verschillende kleuren en groten), window kits (in verschillende afmetingen) en fan bay-bus. Tevens zullen er ook kant en klare kasten met ''mods'' geleverd gaan worden.

Misschien lezen die mensen ook de forums op tweakers.net >:)

• Demo
  • Laatst online: 20-08 14:26

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Op maandag 09 april 2001 22:22 schreef jbcyber het volgende:
En raad eens wat ik heb gelezen op oc-shop.nl in het vakje nieuws:

Wij zullen zeer binnenkort onze case-mod sectie uitbreiden met; neon (in verschillende kleuren en groten), window kits (in verschillende afmetingen) en fan bay-bus. Tevens zullen er ook kant en klare kasten met ''mods'' geleverd gaan worden.

Misschien lezen die mensen ook de forums op tweakers.net >:)
Dat weet ik wel bijna zeker... Newt (Jeroen) was vroeger redelijk frequent poster hiero...

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Pagina: 1