Toon posts:

[BC3] Duron moeite met halve multipliers??

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een duron 650.. akca... hebben die moeite met halve multipliers ??

Als ik em op 6.5x133 wil draaien.. hoop gepiep...

Maar op 6x145 wil ie wel... en dat is dan 4 mhz meer..

Zou ik em trouwens (na enkele mislukte potlood pogingen) kunnen unlocken met dunne stukjes koperdraad (gewone elektrisiteitsleiding) en die erop lijmen op plakken met een plakbandje ??
Lijkt me ook een iets duurzamere oplossing..

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ga naar een electrozaak, en vraagt naar een stroomgeleidende silvere vloeistof.
Met deze kan je met een dunne naald, de bruggetjes unlocken en het is tenminste beter dan met HB potlood ;)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
Wat kost dat spul ongeveer ?

• Alien_Inside
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-07 18:29

Alien_Inside

-geen-

ik zou het nog een keer proberen met een ander potlood, niet per se een HB, maar een andere zachte "B" , bijv. een zachte 2B. Volgens mij geleidt dit beter doordat er meer geleidende materialen inzitten.

Soms moeten de L1 bruggen eerst doorworden gehakt voordat er goed overgeklokt kan worden.

Das wel duur spul die geleidende shit. Waaschijnlijk moet je wel rekenen op zo''n min. 20,- gulden

-geen-

• BC3 Victim
1 klein flesje kostte mij f 10,-
en het heet : Conducting silver

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
Beetje duur...

Ik heb al 3 verschillende potloden gehad... eerst een vulpotlood.. toen ie het niet deed, heb ik em losgemaakt en ben ik er een hoop keer extra overheen gegaan...
Daarna een 2b, nog niks... en nu een HB...

Maar de mp wil wel omlaag... daar moest ie toch ook voor unlocked zijn .. ??

• BC3 Victim
door al die potloden en de moeite ben je wel over die f 10.- heen, Ik heb m een keer erop gesmeerd sindsdien geen last van dat het niet werk :)

Verwijderd

Topicstarter
Had dat 10tje over het hoofd gezien, dat is nog wel te doen...

Komende week ff bij Display langs.. die zullen dat denk ik wel hebben...
Pagina: 1