[BC3] Deurtje ipv raampje.

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:03
Aangezien iedereen de laatste tijd van die raampjes in de zijkant maakt, dacht ik eens een leuk ander idee te hebben. In dit geval een deurtje met slotje. Nu kan je tenminste nog iets in je kast doen zoals uhhh...kabels anders leggen. :) Leuk toch?

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~b.bos02/deur1.jpg

edit:
Nu werkt je plaatje wel ;)

Y'24

Verwijderd

Bij veel kasten is de hele zijkant afschuifbaar, een schuifdeur. Zet daar een slotje op en je bent de sleutel kwijt en je kan je kastje niet meer open doen!

Waarom een slotje d''r op dan, ik zie het nut er niet van.

Hoe vaak wou jij je kabels anders leggen?

Wel netjes gedaan!

Bewaar het sleuteltje inside the kast!

• Dr. Vork
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-02 00:36

Dr. Vork

Moet ik hier iets tiepen?

Nu nog een huisnummer.

• RvV
Het is eigenlijk alleen maar een versiersel...als je de pinnen uit de schaniertjes druk valt het deurtje er zo uit. :D

Y'24

Verwijderd

Whoha das inderdaad nog is een goed idee man! :} is ook veel makkelijker met kast open en dicht doen, als je bijv zoals ik fans op zijpaneel wil doen :}

Verwijderd

kewl man

• Woef
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Netjes gedaan :) !!!!!

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-08 10:54
wacht, wacht nu nog twee gaten zagen in de deur, en dan 2 case fans aanbrengen met filter en zo''n finger guard ( :? ), dat zou pas mooooooooooooooooooooooi zijn

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Verwijderd

Weer eens wat anders. Ik vind zelf een raampie mooier....maar dat is persoonlijk.

Verwijderd

Weinig kaarten?

Verwijderd

Inderdaad met dat idee loop ik ook al een tijdje rond.. Mooi uitgevoerd ook :)

Verwijderd

hoe bang kan je zijn dat er iets bij een lan party gejat word >:)

• Overspeed
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:48
mooi gedaan!

Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.

Verwijderd

ziet er opzich wel goed uit...

• RvV
Op zondag 08 april 2001 22:50 schreef Doerak het volgende:
Weinig kaarten?
Ik heb thuis meerdere pc''s. Deze is alleen voor spellen, dus heeft tie aan 3 kaarten al voldoende.

Y'24

Pagina: 1