Toon posts:

[BC3] KT7A-R voltage gemod :)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag wat aan het knutselen geweest en een voltage mod toegepast op m''n KT7A-RAID (thanks to Origin and Eq8or) en binnenkort ook pics en verslag op belgianoverclockers.com
Ik heb m''n nieuwe cooler nog niet dus jammer genoeg kan ik nog niet alles er uit halen :(
Ik heb m''n voltage een beetje verhoogd naar 1.93V nu, en ik draai stabiel 1500 MHz :)
Het maximum is 2.07V dus ik hoop nog wat MHz''jes uit m''n CPU te kunnen persen wanneer m''n swiftech arriveert ...

We gebruikten een 33 KOhm weerstandje, met een 22 KOhm wilde hij niet, over voltage beveiliging nemen we aan :(
Nu ja ik denk dat zelfs met m''n nieuwe cooler 2.07 wel genoeg zal zijn de stressed temps hoog genoeg te krijgen.
Maximum is nu 51°C (en bij tests crashte ik op 52°C/2.07V

i''ll keep u guys posted

JC

Verwijderd

Topicstarter
klein aanpassinkje : ik haal nu 1550 MHz, maar mijn koeling trekt dan niet under load ... wachten op die swiftech en dan is een 55% overclock toch al een feit :)

JC

Verwijderd

Nice. Ben ook van plan om binnenkort die mod te doen, wil meer persen uit mijn duron 700 @ 1026 @ 1.85v

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08-2025
beter!!

vast een axia of niet?

Audi A8 W12 6.0

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 08 april 2001 20:58 schreef delyver het volgende:
beter!!

vast een axia of niet?
yup

JC (was een van de eersten die er een had - of wist dat ze zo goed waren - nu ben ik zoals de rest *snif* ;))

edit: hij loopt 1550 maar m''n koeler kan het niet aan (stressed) deze week heb ik m''n swiftech :)

Verwijderd

mijn cpu 55 gestressed duron 700@770
met een alpha koeler :(
aarh

Verwijderd

Op zondag 08 april 2001 21:54 schreef roadrunner het volgende:
mijn cpu 55 gestressed duron 700@770
met een alpha koeler :(
aarh
Best wel triest :)
Pagina: 1