Verwijderd
Niet dus, 3D Mark 2000 crasht bij mij en vele anderen als eerste. Koe houd het een stuk langer vol.Op zaterdag 07 april 2001 17:57 schreef Bulldog het volgende:
Daar kunt je natuurlijk het beste eenvoor gebruiken. Meer info hier!
Verwijderd
Verwijderd
Dit belast denk ik alleen je cpu...jij wilt je hele systeem testen...probeer eens: http://www.mersenne.org/freesoft.htmOp zaterdag 07 april 2001 18:03 schreef Magic_Mirage het volgende:
ik gebruik hotcpu die gaat je processor volledig belasten gedurende 1 3 of 24 uur
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Als ik mijn videokaart niet overklok crasht hij als eerste bij 3d Mark.Op zaterdag 07 april 2001 18:06 schreef mennol het volgende:
Wat dachten jullie van een combinatie.Want als je videokaart een beetje stressed is dan zal hij idd eerder vast lopen met 3D Mark. Hiermee belast je tenslotte je 3d kaart. Met de koeien
belast je je processor. Je test dus 2 verschillende apparaten.......
Verwijderd
je belast the proc,fsb en agp nogal met 3dmark.. niet voor niets een mark..
maar daarnaast is ie ook nogal picky...
koe daarentegen niet.. die geeft geen foutmeldingen op een systeem die ik niet stabiel zou noemen..
tenminste dat heb ik gedaan.
This too shall pass
ik krijg:
ongeldige invoer voor deze functie
M3 SR+ deep bleuMidnight grey/ Black /areo Bestel 19/8 restrictie 1/11 vin 11-12 aflevering 14-12
Neej serieus, als je echt wil testen of hij stabiel is moet je er mee werken, 3dMark2001 o.i.d veel draaien, en een koetje allemaal tegelijk. Als hij dan niet crashed is het wel redelijk in orde
wilt u deze bewerking voortzetten of afbreken?
kewl
ik zoek een progsel om mijn geheugenstabiliteit te testen
ik heb nu namelijk:
-128MB PC100 Cas3
-128MB PC133 Cas3
op 140Mhz draaien en hij is in windows wel stabiel, maar helemaal zeker weet ik het natuurlijk niet
Verwijderd
(sorrie voor mijn lui/zat-heid, waardoor ik geen zin heb om die hele power cow shit door te spitten)
Meehelpen aan een drug voor bijv. AIDS vinden, vind ik een nuttigere vrije tijdsbesteding van mijn cpu.
Verwijderd
Geheugen testen op echte fouten doe je het beste vanuit de BIOS.Op zondag 08 april 2001 00:27 schreef -OverSoft- het volgende:
deze bewerking kan heel lang duren
wilt u deze bewerking voortzetten of afbreken?
kewl
ik zoek een progsel om mijn geheugenstabiliteit te testen
ik heb nu namelijk:
-128MB PC100 Cas3
-128MB PC133 Cas3
op 140Mhz draaien en hij is in windows wel stabiel, maar helemaal zeker weet ik het natuurlijk niet
(Da''heet "Quick Power-on selftest")
Om te zien of het ''t wel trekt qua stabiliteit, zie de snelheid instellingen in de BIOS, kun je zoals hierboven ergens gezegd het beste 3Dmark2000 een nachtje laten lopen in een loop, waarbij je zelf moet zien of je de Demo danwel de benchmark kiest.
De demo doet iets meer dingen in je machine omdat er geluid bij zit, en de benchmark belast het systeem wat meer. Beide doen of zo, dat is dan twee nachten werk.
En als je dan Prime95 mee laat lopen, controleer je de CPU ondertussen nog op rekenfouten veroorzaakt door iets te ver overklokken.
(Maar voor het geheugen doet dat niet veel..)
anders druk je na die paar dagen nog een keer op n!. duurt het waarschijnlijk langer dan de leeftijd van het heelal om dat uit te rekenen.Op zaterdag 07 april 2001 21:21 schreef Bart B het volgende:
of hij er dagen mee bezig is weet ik niet, maar lang doet hij er inderdaad wel over
Neej serieus, als je echt wil testen of hij stabiel is moet je er mee werken, 3dMark2001 o.i.d veel draaien, en een koetje allemaal tegelijk. Als hij dan niet crashed is het wel redelijk in orde
Verwijderd
ik ookOp zaterdag 07 april 2001 21:15 schreef bokkie11 het volgende:
dat werkt nie echt
ik krijg:
ongeldige invoer voor deze functie