Toon posts:

[BC3] PIII''s: toch multiplier locked?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Waarom kan ik in m''n BIOS de multiplier van m''n PIII 450 veranderen? :?
Dacht altijd dat PIII''s multiplier locked waren of wordt de multiplier na de reboot misschien automatisch teruggezet op 4,5? :?

Bij voorbaat dank. :)

Verwijderd

Ja je kunt in het BIOS veranderen wat je wil, maar je PIII trekt zich er geen ene moer van aan.

Verwijderd

Duh hij is gelocked. Je kan hem in bios wel verzetten maar heeft geen nut want word teruggezet als je probeert te boten: LOCKED dus.

OMG en use de search voortaan ff.

Verwijderd

Ja je kan die veranderen maar dat doet dan niks maar waarom die functie erin staat goeie vraag.

Verwijderd

Op zaterdag 07 april 2001 16:45 schreef Mallo het volgende:
Ja je kan die veranderen maar dat doet dan niks maar waarom die functie erin staat goeie vraag.
Omdat niet alle pIII''s dezelfde Mplier hebben misschien...

Verwijderd

Ja maar je BIOs herkent toch de P3 en ja het trekty zich geen meor aan als je er iets veranderd waarom er zetten dan als ik 500 isnteek is toch 5* als 450 toch 4.5* waarom optie dan om te verzeten als het geen moer doet?
*logische vraag*

• FreeRider
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-07 22:45
Dit wordt weer lachen !

vraag effe aan Joboskrillo hoe het moet, hij weet hoe je PIII''s moet unlocken !

[topic=128392]

[topic=99898]

P.S. hij kan het ook duidelijk uitleggen ! ;)

Concrete Loop Watercooling

Verwijderd

Ik denk dat ze dat erin gebouwd hebben in de bios omdat ie anders niet ziet wat voor cpu het is. Dus ik bedoel welke mplier. Dus gewoon bios met mpliers zodat alle processors erop kunnen. Hoop dat je begrijpt wat ik bedoel, vind zelf beetje rot uitlegge :}

Verwijderd

Op zaterdag 07 april 2001 16:52 schreef FreeRider het volgende:
Dit wordt weer lachen !

vraag effe aan Joboskrillo hoe het moet, hij weet hoe je PIII''s moet unlocken !

[topic=128392]

[topic=99898]
ZEG ANTWOORD EENS OP DE VRAAG WAAROM ZETTE ZE DAT IN DE BIOS ALS JE HET TOCH NIKS DOET????

Verwijderd

Op zaterdag 07 april 2001 16:53 schreef iFc-Freaky het volgende:
Ik denk dat ze dat erin gebouwd hebben in de bios omdat ie anders niet ziet wat voor cpu het is. Dus ik bedoel welke mplier. Dus gewoon bios met mpliers zodat alle processors erop kunnen. Hoop dat je begrijpt wat ik bedoel, vind zelf beetje rot uitlegge :}
Ja oki zoiets had ik ook in mind!
We zullen het dan hiermar op houden zeker!!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 23:21

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Omdat in je mobo meer dan 1 type CPU kunnen.
Bijv. "Gewone" P3''s, Coppermine P3''s, sellerytjes etc.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• FreeRider
Omdat je bij oude PII''s wel de multiplier kon veranderen... en die passen ook in zo''n bord. Rustig maar met je caps-lock joh ;)

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-08 01:50
Je hebt ook mensen, 1 op de 100.000.000 (schat ik), die een engineering sample hebben en die is niet gelockt.

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Verwijderd

Universal, is dat dan speciaal voor bedrijven ofzo? Ik heb ooit iemand een keer er wat over horen zeggen, maar verder geen aandacht geschonken.

• FreeRider
Engineering samples zijn puur om te kijken wat je kan met zo''n chip... dus waar de top van de chip zit. Omdat de multiplier vrij in te stellen is kan je alle combo''s gaan zoeken die uiteindelijk het hoogste aantal Mhz-en oplevert. Engineering samples zijn voor euhm de enigineers van Intel om er mee te stoeien.. kijken wat de yields over de batch zijn. Ook krijgen sommige reviewers (Tom : www.tomshardware.com) er af en toe eentje om mee te spelen. Maar ze worden niet in de winkel verkocht. :'(

Pagina: 1