if broken it is, fix it you should
Die T1010 heb ik ook besteld...na enig onderzoek bleek dit een Eye-920 te zijn.
Kijk maar op www.imashape.com :daar staan uitgebreide specs.
Kijk maar op www.imashape.com :daar staan uitgebreide specs.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
die T1010 is de de 920
Dan supermirco.. Hele gafe kasten...
Maar ik wil dus 2 voedingen en een radiator. De voedingen worden watergekoeld dus maakt niet uit waar ze ziiten.
In eerste instantie wil ik de radiator tegen te achterplaat en de voeding of er voor of eronder, of beide (ik heb immers 2 voedingen).
Waterpomp / reservoir komen onderin (dat past wel)
Het voordeel van die T1010 is dat deze 10 5,25" heeft waar ik als het nodig is mijn 2de voding kan hangen.
Misschien nog andere merken?
Dan supermirco.. Hele gafe kasten...
Maar ik wil dus 2 voedingen en een radiator. De voedingen worden watergekoeld dus maakt niet uit waar ze ziiten.
In eerste instantie wil ik de radiator tegen te achterplaat en de voeding of er voor of eronder, of beide (ik heb immers 2 voedingen).
Waterpomp / reservoir komen onderin (dat past wel)
Het voordeel van die T1010 is dat deze 10 5,25" heeft waar ik als het nodig is mijn 2de voding kan hangen.
Misschien nog andere merken?
Verwijderd
Op zaterdag 07 april 2001 16:50 schreef elgringo het volgende:
Maar ik wil dus 2 voedingen en een radiator. De voedingen worden watergekoeld dus maakt niet uit waar ze zitten.
Ik heb nu een betere radiator: uit een oude panda....
Maar die is 20cm breed, dus ik zoek een kast van 220 mm breedt (ofzo) De T1010 sever is hier uitermate geschikt voor....
Dan zit ik te denkne om de radiator bovenin mijn kast te zetten en misschien met een ventilator eronder.
Maar ja de kast moet dus wel breedt zijn
Maar die is 20cm breed, dus ik zoek een kast van 220 mm breedt (ofzo) De T1010 sever is hier uitermate geschikt voor....
Dan zit ik te denkne om de radiator bovenin mijn kast te zetten en misschien met een ventilator eronder.
Maar ja de kast moet dus wel breedt zijn
Verwijderd
Houtje touwtje werk ja.
Koop dan gelijk een Vapochill systeem zoals ik van plan ben.
Geen gekut en meteen een goed systeem.
jij bent rijkOp zaterdag 07 april 2001 18:49 schreef Paashaas het volgende:
Houtje touwtje werk ja.
This too shall pass
Verwijderd
geld teveel en geen hobbyist...Op zaterdag 07 april 2001 18:49 schreef Paashaas het volgende:
Houtje touwtje werk ja.
Euhm....Op zaterdag 07 april 2001 18:47 schreef director het volgende:
Radiator verwarmt, radiateur koelt.
Ik hoop voor je dat je een radiateur bedoelt
Een radiator is hetzelfde als een radiateur. Pak de dikke van Dale er maar bij. Bij radiateur staat een verwijzing naar radiator.
edit:
Spellen is moeilijk
Spellen is moeilijk
Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25
Hij is verkouden dus *kuch hughe hughe hughe*Op zaterdag 07 april 2001 20:19 schreef Buddha het volgende:
[mierenneuk]
HUGHE != HUGE
[/mierenneuk]
en dan 1600 pieken neerleggen.. SURE dus nietOp zaterdag 07 april 2001 18:49 schreef Paashaas het volgende:
Houtje touwtje werk ja.
En dan nog dit is veel gaver om te maken....
Pagina: 1