Toon posts:

[BC3] OC/en --> geen raid

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ebbum nu op 585 2.1v (fsb 130) lopen en dan doet ie het wel. 133 fsb nogsteeds nie :(

Verwijderd

Topicstarter
ej

ik zit hier met een groot probleem. Eerst draaide mijn 450@600 *D (2.2v) op een Abit BE6-II raid. Hij draaide niet 100% stabiel dus ik had em weer terug geklokt. Nu ik een paar vennen in mijn kast had gezet wilde ik het weer opniew proberen. Alles gaat goed in de bios. Dan komt de raid bios eraan... NEE, HIJ LOOPT NIET DOOR :'( . Hij geeft dan bij HD 1: broken stripe. Het vreemde is dat hij op 450 WEL doorloopt en dat hij ook op 133 FSB KAN draaien omdat hij dat vaker hebt gedaan.

Wie weet hoe ik dit kan verhelpen???

Verwijderd

Je zegt dus dat ie het eerst wel heeft gedaan op die snelheid:? en door de koelers lukt het niet meer om door de raid bios te komen:? Vreemd hoor.

Haal die koelers er is uit dan, kijken of ie het dan wel doet, misschien zuipen je fans te veel stroom :D (lijkt me sterk).

Verwijderd

Topicstarter
nee... ik denk dat het iets is met de FSB die dan die raid-controller aanmoet kunnen ofzwo. Toch zou dat ook vreemd wezen want hij heeft het al eerder gedaan...

enuuh... Als ik die ven weg zou halen draait ie niet meer stabiel...

Verwijderd

Topicstarter
MOOI-J

ik heb het gevonden. ik moest mijn mem terug zetten naar cas3

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

AARGH !!! Zet dan je fsb terug, als je mem op cas 3 zet verlies je veel meer performance !

Verwijderd

Op zondag 08 april 2001 00:00 schreef FerryHeibrink het volgende:
AARGH !!! Zet dan je fsb terug, als je mem op cas 3 zet verlies je veel meer performance !
Blaat, dus niet. Dat scheelt echt heel weinig hoor, mem op CAS 2 of 3. FSB maakt veeeeeeel meer uit (dat is mijn ervaring tenminste, en die van wel meer).
Pagina: 1