De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Denk dat het wel erg krap word zeker als je er ook een neon lamp op aansluit etc.
Je kunt denk ik beter uitkijken naar een grotere voeding en /of 2e voeding.
Je kunt denk ik beter uitkijken naar een grotere voeding en /of 2e voeding.
Fans zal wel gaan, de neon weet ik niet, die zal meer trekken. Zwaardere voeding(/of externe voor de neon) is dan denk ik wel aan te raden, om het zekere voor het onzekere te nemen.
dat kan ook ja,
en als ik alleen neon doe?
en als ik alleen neon doe?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Ik heb ook een 235 ATX voeding...
Met 1 x 120 mm op 12 v, 2 x 80 mm op 12 v, Super Orb , 2 x hd''s, (7200) + dvd + bØrner erin...
En hij trekt het, ik ga er ook een neon instouwen, en ik denk dat als ik al mijn fans laat draaien op 7 V, dat ik er best een neon lichtje bij kan stouwen, ding is wel dat hij af en toe freezed als ik zeer actief computeraliseer met alles op 12 V.....
Ach we zien wel, zo duur is een voeding nou ook weer niet...
.... Is alleen jammer dat je je voeding niet kan tweaken naar 300 W....
Met 1 x 120 mm op 12 v, 2 x 80 mm op 12 v, Super Orb , 2 x hd''s, (7200) + dvd + bØrner erin...
En hij trekt het, ik ga er ook een neon instouwen, en ik denk dat als ik al mijn fans laat draaien op 7 V, dat ik er best een neon lichtje bij kan stouwen, ding is wel dat hij af en toe freezed als ik zeer actief computeraliseer met alles op 12 V.....
Ach we zien wel, zo duur is een voeding nou ook weer niet...
een vriend van mij heeft ook een 235 Watt voeding met :
3 X 20.0Gb maxtor HD''s (raid ATA-100)
1 X 12X plex writer (SCSI)
1 X 40X plex (gewoon) (SCSI)
1 X 12X40X DVD (IDE)
G-force 2
en natuurlijk mobo enz.
(AMD K7 850@900Mhz, Abit mobo type weet ik ff niet)
dus moet wel lukken !!!!!!
3 X 20.0Gb maxtor HD''s (raid ATA-100)
1 X 12X plex writer (SCSI)
1 X 40X plex (gewoon) (SCSI)
1 X 12X40X DVD (IDE)
G-force 2
en natuurlijk mobo enz.
dus moet wel lukken !!!!!!
Each year, the Rainforest is responsible for over 3000 deaths from accidents, attacks or illnesses. There are over 700 things in the rainforest that cause cancer. Join the fight now and help stop the Rainforest before it's too late
De ene voeding is de andere niet. Weet je het merk/typenr niet? Daar zou je een stuk verder mee komen.
Ik zou gewoon de fans erin hangen en kijken of het werkt (waarschijnlijk wel). Effe een dagje proefdraaien met zware applicaties (3DMark 2001 etc.). Als dat goed gaat, gewoon de Neon erbij hangen en nog effe testen. Gaatie vastlopen: dan weet je genoeg
Tijd voor een zwaardere voeding of een externe voor de lamp.
Ik zou gewoon de fans erin hangen en kijken of het werkt (waarschijnlijk wel). Effe een dagje proefdraaien met zware applicaties (3DMark 2001 etc.). Als dat goed gaat, gewoon de Neon erbij hangen en nog effe testen. Gaatie vastlopen: dan weet je genoeg
Tijd voor een zwaardere voeding of een externe voor de lamp.
Bnet pindle#2913
merk of type weet ik niet. staat nergens.
Ik gok target, want dat is standaard bij onze dealer (of zeg ik nu iets stoms:?)
maar ik doe dat denk ik ja, eerst fans en dan neon, eventueel die extern power geven.
ThX all!
Ik gok target, want dat is standaard bij onze dealer (of zeg ik nu iets stoms:?)
maar ik doe dat denk ik ja, eerst fans en dan neon, eventueel die extern power geven.
ThX all!
Pagina: 1